26.rész
A kiadópultnál ért utol, amikor a kávérendelésem adtam le.
- Beszélnem kell veled. Most. – közölte nyugodt hangon mégis nyomatékosan, és finoman megfogta a könyököm, hogy félrehúzzon.
- Vedd le rólam a kezed, vagy jelentet rendezek. – mosolyogtam rá és negédesen beszéltem, elengedett és alig láthatóan felemelte a kezeit maga elé, mintha nyugtatni akarna.
- Beszélnünk kell.
- Nem. – morogtam és rá sem néztem.
- Ena. – hajolt kicsit közelebb, és kedvesebb tónusra váltott, felé fordultam, majd egy hosszú pillanatig farkasszemet néztünk egymással. Szerettem volna megpofozni, arra apellált, hogy beadom a derekam a közelségének a hatására.
- Nem. – mondtam az arcába lassan, szemrebbenés nélkül, és gúnyosan rámosolyogtam.
Tudtam, hogy ideges, és ezzel még jobban felhúzom. Leszegte a fejét, az állkapcsát mozgatta, aztán csípőre tette kezeit.
- Kérlek. -morogta, és felpillantott.
Egy kicsit közelebb hajoltam hozzá.
- Keresnek. – mosolyogtam rá, a tekintettemmel, pedig jobb felé mutattam. Megfordult, kissé meglepetten vette észre a lépcsőlejáratnál ácsorgó Julia Pahlet, aki egy tablettel a kezében őt szuggerálta. Egyáltalán nem volt zavarba, látványosan végimért. Olyan arcot vágott, mint aki tudta, nyerésre áll. Aztán elég látványos magabiztossággal édes mosollyal bámulta Totót, engem levegőnek nézve. – Úgy látom hiányolja a kurvád napi numerádat. – mondtam nevetve még közelebb hajolva hozzá, majd ugyanazzal a mozdulattal elvettem a kávémat a pultról és kimentem az egyik üres asztalhoz a teraszra, és leültem. Hátra sem pillantottam. Megérdemlik egymást.
Mire megittam a feketét, és felálltam az osztrák már sehol sem volt. Visszamentem Christian irodájába.
- Milyen volt az ebéd? – érdeklődött az angol fel sem pillantva a papírjaiból.
- A kávé jó.
- Mi? Jó a konyhánk, mi történt?
- Semmi. Nem ettem. Egyedül nem volt kedvem. – ültem a kanapéra.
- Toto miatt?
- Jah nem. Csak nem volt kedvem egyedül enni. -nyitottam fel a gépet – Majd tényleg mutasd meg az irodám, oké?
- Persze. De velem is ebédelhetsz, még én sem ettem. -mire csak megrántottam a vállam – Ez igen?
- Ahha. – és már az emailjeimet böngésztem.
- Megkérdezhetem Sebbel mit beszéltél?
- Megkérdezheted, de ami nem a RB ügye vagy magánügy abban nem vagyok köteles válaszolni. – gépelni kezdtem.
- Aggódom érte.
- Tudok róla. Didi is. – folytattam tovább a pötyögést.
- Segítséget akart kérni tőlünk.
- És?
- Nem vehetem vissza Max mellé ez öngyilkosság lenne.
- Ez természetes.
- Ena. Figyelnél rám?
- Figyelek. Várom, hogy végre eljussunk a lényeghez.
- Szeretném, ha segítenél neki. – erre felpillantottam.
CZYTASZ
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...