33

453 20 0
                                    

33.rész

Háromnegyedhét előtt pár perccel hajtottam be Hungaroring főkapuján. A szervizúton át, egészen az épületekig mentem, majd leparkoltam a VIP parkolóban. Toto megint felvette a pókerarcot, remekül leplezte, de tudtam, hogy mennyire ideges és feszült.

- Nem vagy egyedül. – tettem a kezem a combjára.

- Tudom. -mosolyogott fáradtan.

- Nézd, ha most nem vagy erre kész, megértem... Látom, ez mennyire nehéz és fájdalmas számodra, részedről ez most nem színjáték. Ha az segít, eljátszhatod neki, meg mindenkinek, hogy köztünk nincs semmi, és ti rendben vagytok. Nem fogok balhézni, és cirkuszolni... Eltűnök pár napra a Red Bullnál. Nem kell a héten újra magadra, magunkra húzni a sajtót. A futam után is meg tudjuk oldani. Elutazok veled Susiehoz.

- Egy hete vagyok veled. Úgy ahogy... – nézett ki a szélvédőn - Fura lány vagy, és ez egész helyzet egy kibaszott absztrakt szituáció... Soha nem gondoltam volna, hogy lehet valami egy egyéjszakásból... de lett... Vonzódom hozzád, tetszel nekem... -mosolyogott rám halványan - Még az is, amikor szét akarod szakítani a lelkem. Fura... - a hangja távoli lett - Olyan vagy mint a drog... Nem tudok elszakadni tőled... Próbáltam, de nem megy... És azt hiszem nem is akarok... Nem, nem akarok. -szögezte le végül, és rám nézett - Majdnem elbarmoltam, az egészet... pedig még azt sem tudom mi van köztünk egyáltalán... És szerintem erre a kérdésre te sem tudod a választ... Susieval tíz év és sok ezer szál köt össze, szeretet, gyerek, munka, cégek, a versenyzés... Téged egy hete ismerlek, de máris több történt velünk, mint a házasságom első évében... Ez az egész annyira szürreális számomra... És nehéz...

- Úgy érzed miattam feladod ez életed, és a komfort zónád...

- Igen.

- És ezt nem akartad megtenni mert már egyszer megtetted.

- Soha többé nem akartam megtenni, most mégis meg kell.

- Nem kell, ha nem akarod.

- De akkor elveszítelek! – mire felsóhajtottam.

- Attól félek, ha most bevállalom, hogy a második leszek Susie mögött, soha nem fogod őt elhagyni mert neked így kényelmes. Őt viszed a hivatalos szarokra, és vele laksz, és néha meghúzod, velem „csak" kis időt töltesz, és panaszkodás meg dugás van. Én maradok a lány, aki Toto Wolff hivatalos szeretője. Voltam ilyen helyzetben, jól tudod, és többé nem akarom. Én ettől többet érek, és érdemlek... Legalábbis azt hiszem...

- Többet! -simogatta az arcom és a tekintete ellágyult – Sokkal többet.

- Hogy döntesz? – felsóhajtott és újra kinézett az ablakon.

- A veled töltött napok után, nem tudnék újra vele egy szobában, egy légtérben lenni. Ne megy... Képtelen vagyok rá... Úgy értem, hogy...

- Értem, sem lakni, sem aludni, sem semmi.

- Igen... Nem akarlak bántani, de én... még...

- Szereted... - mire bólintott – Tudom.

- Kell egy kis idő Ena...

- Ezt úgy érted hagyjalak békén, vagy úgy érted egyelőre ne várjak tőled többet, mint ami most van köztünk?

- Utóbbi.

- Most ismertelek meg, nem várom, hogy szerelmet vallj. – nevettem fel – Ami most van az jó, a többi majd menet közben kialakul. Nem sietünk sehová. Idő kell nekem is, hogy megszokjam van valakim, és már nem egyedül magamra kell gondolnom, ha döntök. Neked meg idő kell, hogy rendbe tedd azokat a sebeket, miket Susie okozott. De mondom, ha most úgy érzed siettetlek, akkor nekem az is jó, ha...

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin