33.Bölüm

697 48 6
                                    

Arkadaşlar masterchefin ilk bölümlerini hatırlamıyorum izlemeye de üşeniyorum açıkçası bu yüzden hikayede farklı şekilde yaşanacak .Yani hangi olay hangi bölümde yaşandı bilmiyorum,sallıycam.

Nisa Selin Elidemir:

Arabada eve dönüyorduk. Antrenmana gitmiştik yine tabii ben oynayamamıştım.Her ne kadar iyi olduğumu söylesem de ne barış ne de lale sıcak bakmıyordu ve bu sabah da bunu dile getirdiğimde kesin bir.dille reddetmişlerdi.

Hala yoldayken aklıma gelen şeyle barışa markete sürmesini söylemiştim.

Selin:Barış.Markete gitmemiz lazım.

Dedim heyecanlı bir sesle.O da anlamaz gözlerle göz ucuyla bana baktı.

Barış:Niye.

Selin:Ya yarın doğum günümüz.Emire sürpriz yapmak istiyorum.

Barış:Nasıl bişey var kafanda.

Selin:Yarın sabahtan gidip şeflerle konuşalım diyorum.İşte biraz bağırsınlar kızsınlar buna ..

Barış:Sonra da biz girelim.
Selin:Aynen.

Barış:Tamam o zaman ilk önce markete gidelim sonra sizi eve bırakıyım ben de stüdyoya gidiyim konuşmaya.Yarına bırakmayalım .

Selin:Yaa çok iyi oluur.

Lale:Ağbi ben de geliyim seninle .Emiri görürüm.

Barış:Tamam.

Selin:Barış ama sen Emire görünme tamam mı.

Lale:Tamam ben hallederim o işi.
.
.
.
Barış ve lale beni eve bırakıp gittiklerinde ben de odaya çıkıp üzerime rahat bişeyler giyindim geri mutfağa indim ve ellerimi yıkayıp pastaya başladım.

İlk defa böyle bir doğum günü kutlayacaktık. Diğer yıllar sadece ikimiz olduğu için bir tane bakkal kekinin üzerine mum diker sırayla yakıp üflerdik.
.
.
.
Pastayı yapıp soğuması için dolaba kaldırdım mutfağı toplayıp salona geçtim.Barışlar bayağı gecikmişlerdi onu aramaya karar verip telefonumu çıkardım ve barışı aradım.İlk çalışta açtı.

Selin:Alo.Nerdesiniz barış.

Barış:Konuştuk güzelim yoldayız şimdi geliyoruz.

Selin:Tamam canım.Görüşürüz.

Barış:Görüşürüz güzelim.

Telefonu kapatıp yanıma koydum.Sonra duşa girmeye karar verip yukarı çıktım.Kısa bir duşun ardından duştan çıktım.Havluyu bedenime sarıp odama girince aynanın karşısına geçip sırtımdaki yaralara göz gezdirdim iyileşiyorlardı bir kısmı geçmişti bile.Kapı açılma dedi duyunca barışların geldiğini anladım hemen üzerimi giyinip saçımı kurutmadan aşağı indim.

Selin:Hoşgeldiniiiiz.

Lale:Hoşbulduk.

Barış bişey demeden ona sarıldım.

Selin :Çok teşekkür ederim.

Barış:Neden.

Selin:Yardımlarınız için.

Dedim ve barıştan ayrılıp laleye sarıldım.Onunla da sarılamyı bitirince salona geçtik.

Selin:Eee ne dediler.

Lale:Valla ben de bilmiyorum,barış konuştu.

Barış:İşte üzerine gidicekler.Ama ne kadar giderler orasını bilmiyorum.Bir de evdekilere söylemelerini istedim bilsinler onlar da biraz kışkırtırlar.

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin