Alis : 17 ani, 1,70 înălțimea, păr scurt și brunet, ochii de un căprui închis, este foarte tupeistă, frumoasă, și este lesbiană, grijulie si ador lupi de foarte mult timp.
De mic copil a vrut să fie vârcolac...☆Alex: 18 ani, 1,75 înălțime, păr lung ondulat ,ochii verzi, îi plac pircingurile, are mult tupeu, uneori arogantă, frumoasă, și e pasionată de motoare. Ea este vârcolac și face parte din haita Darkmoon. Și este sora mai mare a lui Ava.
☆Daria: 17 ani, 1,79 înălțime, păr scurt blnd , ochii ne albaștri, îi plac tatuajele, e mai retrasă de fel dar cand o apucă nebuneală să ai grijă. Și ea la fel ca Ava este pasionată de vârcolaci și sunt Bff.
◇Dylan: 19 ani, 1,90 înălțime,păr brunet, ochii de un albăstrui, îi pasionat de mașini și curse, are forte mult tupeu si are o gașcă( bad boy) și eeslte vârcolac și face parte din haita
Darkmoon. Este fratele mai mare a lui Ava.◇Zack: 20 ani, 1,85 înălțime, păr brunet su câteva șuvițe blonde, ochii verzi, îi plac motoarele, face parte din gașca lui Dylan, și el este vârcolac și face parte sin haita Darkmoon.
◇Adam: 19 ani, 1,89 înălțime, păr blond ochii căprui,este bi dar nimeni nu stie..,face parte din gasca lui Dylan și haita Darkmoon este vârcolac.
James: 19 ani, 1,87 înălțime, păr castaniu,ochii negri,este gay, face parte din gașca lui Dylan șaita Darkmoon.
CITEȘTI
♡Te iubesc prea mult!♡
WerewolfATENȚIE! Aceasta carte conține scene 18+ Și este legat de lgbt Dacă nu esti de acord cu această nici nu te mai apuca... Sper sa vă placă♡♡♡