Bölüm 5.

26 21 32
                                    





Alya'nın içinde garip bir his vardı, Alya stres içinde kendi odasına çıkmaya başladı.

Alya kendi odasına girdi, kapıyı kilitledi ve yeni telefonu biraz kurcalamaya başladı fakat Alya'nın aklında sonra neler yaşayacağı hakkında gram bilgisi yoktu ve düşünmüyordu.

Daha sonra fark etti ki Whatsapp, Instagram ve benzeri uygulamalarda bir çok bildirim gelmişti.

İlk olarak Eray'ın instagram hesabına girip ona bu günler içinde neler yaşadığını sordu ve iki dakika sonra görüntülü konuşmaya başladırlar.

Alya olayları anlatmaya başlıyor kolunu nasıl kestiğini, gizlikullanıcının ona ne yazdığını...

Sonra Eray Alya'nın arkadında insana benzeyen bir şey gördüğünü söyledi ve Alya korkup yavaşça arkasını gösterebilecek aynaya baktı.

Ve o an evde ki tüm elektrikler kesildi ve Alya çığlık atmak yerine çok hırslı bir şekilde ayağa kalktı ve arkasında insana benzeyen hiç bir şey olmadığını gördü.

Eray Alya'yı aramaya çalışıyor fakat Alya telefona cevap vermiyordu çünkü Alya bodrum katına indi.

Bodrum katına inip elektrikleri aktifleştirdikten sonra evine bir tatlı köpek girdiğini gördü ve aslında Eray'ın gördüğü insanımdı benzer şey aslında bir köpekmiş.

Alya köpeği eline alıp tekrar kendi odasına çıkıp Eray'ı aradı ve o an ki olayı anlattı ve Eray gülme krizine girdi.

Ve işte o zaman dışarıda şimşek çakıp şimşeğin hemen yanında elinde bir bıçak olan birini gördü...

Devamı diğer bölümde olacaktır.
Eğer beğendiyseniz takip etmeyi, bölümlere oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Şimdiye kadar verdiğiniz tüm destekler için sonsuz teşekkür ederim 🤍

DehşetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin