34.rész
A Red Bull home elé értünk, ahol az egyik nagy üvegablak mögött Didi, Christian és Eddie éppen a reggelizett. Egy hosszú pillanatig ránk bámultak és mi visszanéztünk rájuk.
- Egy perc. – mondtam Totónak.
- Veled megyek, nincs apelláta. – azonnal ránéztem - Velem vagy. Az, hogy nekik melózol egy másik sztori. Te is átjössz majd hozzám, de én is hozzátok. Jobb, ha ezt az elején tisztázzuk.
- Megint verekedni akarsz Eddievel?
- Nem. De akkor is megyek.
- A te arcod, a te renoméd. – mondtam, és megrántottam a vállam.
Alig léptünk be az ajtón, máris minden szám ránk szegeződött, a szerelők, csapattagok szintén reggelizek a többi asztalnál. Mintha egy őzike lettem volna a kurva autó reflektora előtt, basszus. Három fejem nőtt vagy mi?
- Gyere. – morogtam, és Didiéket céloztam meg, Eddie amint ezt meglátta pofákat vágott, és ledobta az evőeszközöket az asztalra. Remek.
- Sziasztok! – köszöntött harsányan az osztráktörzsfőnök- Látom végre nagy az egyetértés. – és vigyorogva bekapott egy falat tojást.
- Emailben is küldjem körbe, hogy kivel járok, vagy elég, hogy a fél csapat látta, és majd ők elmondják mindenkinek? Egyébként nektek is jó reggel! Kurva korán van.
- Sziasztok. -köszönt Toto, Chris bólintott mert éppen a kávéját itta, Eddie viszont nem bírt magával.
- Csinos az arcod. – a mondatot Totónak címezte, akinek valóban még mindig duzzadt és lila volt az arca az orra körül, és a szemöldöke is jelezte a találkozást Eddie öklével. Az ír jobban festett, a szája kicsit bedagadt, és látszott a seb a homlokán, de semmi komolyabb.
- Szeretnél még egyet a képedbe? – szólt vissza Toto.
- Láthatóan nem volt eredmény! Puhány. – állt fel Eddie.
- Azt hittem több eszed van. -pillantottam az osztrákra – Azt tudjuk, hogy te keresed a balhét. – sandítottam az írre – Fejezzétek be! Ez egy munkahely! Eleget blamáltátok magatok, a csapatotokat, és engem is! – Toto mérgesen nézett rám, mire csípőre tettem a kezem, és farkasszemet néztünk – Ha bunyózni akarsz vele, menjetek ki! Amíg visszajössz megreggelizek és mehetünk a Mercihez. – mutattam az ajtó felé.
- Tiszteletlen volt. -mutatott Eddie felé.
- Egy szót mondok: Nina. – mire Toto lesápadt – Folytassam?
- Nem kell. – tette csípőre a kezét, és kibámult az ablakon.
- Szerintem sem. – az asztaltársaság felé fordultam – Te pedig, fejezd be ezt a kocsmai viselkedést, ez egy cég és nem bár! A Red Bull autósport részlegének egyik menedzsere vagy, nem kidobó ember! -toltam le Eddiet - Viselkedj megfelelően, vagy hiába kedvellek kurvára nem fogunk jól együtt dolgozni! Egálban vagytok és pont. Didi Nina mit mondott? Beszéltél vele?
- Semmiképpen sem jön vissza.
- Remek. – ironizáltam, majd Totóval összevillant a tekintetünk.
- Felhívom, még ma, és elnézést kérek. – emelte fel megadóan a kezeit – Nem kell lecseszned megint.
- Lecseszett Nina miatt? – röhögött fel Eddie – És elnézést akarsz kérni? Részeg vagy?
ESTÁS LEYENDO
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanficA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...