CAPITOLUL 16

90 9 4
                                    

CARINA

Rămasă singură, mă dezbrac de pijamale fiindcă este foarte, foarte cald și las pe mine doar lenjeria intimă, apoi mă urc în pat. Pun căștile în urechi și caut pe youtube melodia Perfect a lui Ed Sheeran. O ascult o dată și încă o dată gândidu-mă la seara petrecută cu Sebastian, la prima noastră noapte de dragoste. Doamne, a fost atât de tandru și...nu poate fi adevărat ce a spus Radu. Nu, sunt sigură că mă iubește, am trecut prin atâtea împreună și mereu m-a iubit, chiar și atunci când nu a fost lângă mine. Mereu am ajuns, cumva, din nou împreună. Dacă ar fi urmărit doar să o facă cu mine, nu ar fi așteptat atât. Asta îmi dă putere să am încredere în el și iau decizia de a merge în continuare cu relația noastră.

Reușesc să adorm într-un târziu, dar sunt trezită de două brațe care îmi mângâie abdomenul și sânii. Îl simt lipit de spatele meu. Oftez.

-Sebi, doar ți-am spus că...

Nu mai pot să zic nimic pentru că degetul lui îmi apasă buzele.

-Sshhtt!, aud o șoaptă în urechea stângă, apoi lobul urechii îmi este prins de buzele lui umede.

Închid ochii și mă las întoarsă de brațele lui puternice, care mă mângâie flămânde, alunecând acum spre lenjeria intimă.

-Sebi., șoptesc eu.

-Sshhtt!, aud din nou acea șoaptă, apoi buzele îmi sunt acaparate în întregime, la fel ca și corpul.

Îi simt limba cum o caută disperată pe a mea și...ce Dumnezeu, și-a pus cercel în limbă? Deschid ochii și șocată, pun ambele palme pe corpul care mă acoperă cu totul.

-Radu!??, țip eu însă nu reușesc să mai spun și altceva, pentru că mâna lui îmi acoperă gura.

-Dacă țipi, ți-o iei., îmi spune cu vocea răgușită și cu un zâmbet pervers pe față. Vei fi a mea, azi o să ți-o pun cum vreau eu, iar tu vei coopera. În caz contrar Tania va fi cea care va avea de suferit, ți-o jur.

Mă uit la el îngrozită și lacrimile încep să apară, una câte una. Curg șiroaie pe obraji pentru că nu le mai pot reține, știu prea bine ce mă așteaptă.

-Acum o să-ți iau mâna de la gură, iar tu nu o să țipi, hai, să fii fetiță cuminte și...pe scurt, lasă-mă să și-o trag și eu.

Mâna lui liberă începe să-mi exploreze corpul, dându-mi senzații de spaimă și rămân efectiv în stare de șoc.

-Dacă nu cooperezi și țipi, îi voi face rău Taniei, m-ai înțeles? Bănuiesc că nu ști de ce sunt în stare, fiindcă nu mă cunoști.

Dau îngrozită din cap, în sens afirmativ, iar el își ia mâna de la gura mea. Cum mă simt eliberată, îl ameninț și eu.

-Ai înnebunit? Nici moartă nu te voi lăsa să te atingi de mine., spun fără să respir.

Imediat mă trezesc cu o palmă peste față, palmă care mă face să realizez că  el nu este așa cum am crezut eu că este, un băiat bun. Nu, ar fi în stare de orice din moment ce m-a lovit și vrea să mă violeze, pe mine, iubita celui mai bun prieten.

-Ce nu ai înțeles?, urlă el. Vei face cum spun eu. Vino! , îmi face semn să mă ridic odată cu el și o fac, de frică. Mă răsucește cu spatele la el și după ce îmi rupe lenjeria, mă pătrunde adânc, fără să-mi dea timp să anticipez momentul și creându-mi o durere de nedescris.

-Sebi, unde ești?, șoptesc eu.

-Nu e aici să te salveze, iubito, doarme. Am avut eu grijă să-l îmbăt serios, nu mi-a fost greu pentru că suspina după tine., mă anunță el , apoi începe să se miște din ce în ce mai brutal.

După câteva minute, în care mi-a făcut tot ce a vrut el, mă împinge pe perne. Mă ghemuiesc și trag pătura pe mine. Nu pot deloc să-mi controlez tremurul care m-a cuprins.

-De ce, de ce mi-ai făcut asta?

-Pentru că te-am dorit, nu e de ajuns? De când ți-am văzut fundul ăsta sexy pe umărul lui Seb, mi-am dorit să ți-o pun și eu o dată.

Nu mai sunt în stare să spun nimic și nu pot să-mi mai reprim lacrimile, care apar din nou.

-Numai că, vezi tu, acum că am făcut-o, mai vreau. Așa că mâine dimineață îi vei spune iubitului tău că nu mai vrei să fii cu el ...că nu ți-a plăcut ce ați făcut voi doi acolo, bla bla...

-Chiar ești nebun!, dau să mă ridic însă mă prinde de picioare, aducându-mă în poziția culcat.

Se apleacă peste mine, îmi apucă mâinile și le duce deasupra capului, imobilizându-mă.

-Eu sunt singurul care ți-o va pune de azi înainte, m-ai înțeles? , tună el fulgerându-mă cu privirea. Altfel, Tania va avea un accident și tu vei fi singura vinovată.

Închid ochii pentru câteva secunde, mi-e atât de frică, după ceea ce mi-a făcut mie , sunt sigură că-i poate face și Taniei.

-Voi face așa cum spui, doar nu te atinge de prietena mea, nu-i face rău și ei, te rog!

-Nu îi fac nimic atât timp cât cooperezi. Dimineață vreau să aud cum îi spui lui Seb că nu mai vrei să fii cu el. Vreau să îi spui că nu ți-a plăcut cum ți-a pus-o și vreau să joci bine acest rol, altfel...

-Așa voi face., îl întrerup eu pentru că nu mai vreau să aud nimic din ce mai are de spus. Acum , dă-te jos de pe mine, te rog, mă doare.

Când mă eliberează de sub greutatea lui, încep din nou să plâng și mă ghemuiesc lângă perne.

-Când ajungem la Constanța, îmi vei face vizite în fiecare zi, să nu te gândești să faci vreo prostie și să spui cuiva. Pot aranja să și-o ia și Sebi, am mulți prieteni.

-De ce îi faci asta?, întreb printre lacrimi. Sebi este prietenul tău cel mai bun.

-Era, până să apari tu , piticanie. Nu a vurt să te împartă cu mine și asta m-a scos din minți.

-De ce ai vrea să mă împarți cu el, tu ai spus că sunt o piticanie., încerc eu să-l fac să se răzgândească.

-Pentru că ești începătoare și bună rău, de asta. Dar nu mai vreau să te împart cu el, aici este problema, vreau să fii numai a mea., mă anunță cu un zâmbet pervers pe față și apoi părăsește camera.

Simt că-mi vine să vărs și exact asta fac. 

Dragoste adolescentină și bariere ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum