Hi kawan2..
Aku nk cerita sikit pengalaman dan sebab aku terminat pada incest/sumbang mahram ni (pengalaman xde kaitan ngan main or jolok2)
Aku ni ade sorang kakak.. usia dia jauh 5 tahun dari aku. Usia aku pada masa ni 16 tahun dan akak aku 21 tahun. Akak aku ni sorang yg cantik dan berjaya. Mmng kesayangan keluarga la. Jadi cerita yg aku nk ceritakan ni kiranya cerita lama la sebab masing2 da kawin dan kami dah tinggal berasingan. Sorry kawan2 aku ni lah bukan penulis, jadi mungkin penulisan aku ni xberapa kemas.
Jadi mari bercerita..
Aku ni seorang yg degil dan nakal skit. So aku ni suka lah melepak, kuar smpai lewat malam, ponteng skolah dan sebagai nya.. jadi byk la pelajaran aku yg aku tertinggal. Akak aku ni pulak pandai, rajin, cantik pulak tpi garang macam singa. Bila markah peperiksaan aku merosot, mula lah mak aku suruh akak aku ajar aku.. pada mulanya memang aku malas nk layan akak aku ni kalo die mengajar sebab memang xmasuk otak. Tapi macam mana malas pon aku nk belajar dengan die tetap aku layan kan jugak sebab akak aku ni kalo kat rumah memang xpernah pakai coli.. pakai baju labuh, seluar pendek atau pakai seluar legging ketat je dalam rumah. Memang mata aku tertumpu kat tetek die je time belajar.
Lupa aku nak bagitau.. kami ni orang miskin je.. rumah pon low cost 2 bilik.. 1 bilik mak ayah dan 1 lagi bilik kakak aku.. aku pulak mmng tido kat ruang tamu je selalu.. kalo kami belajar pon letak buku kat lantai je smbil baring meniarap. Jadi setiap kali belajar aku akan duk perhati tetek akak aku ni di balik leher baju die yang besar tu.
Mula la pikiran aku ni terfikir benda2 nakal yg aku nk buat kat tetek akak aku. Bila hari2 aku tgk benda yg sama je, mula la aku nk melancap smbil bygkan akak aku.. aku dah mula berani masuk bilik die time die tido.Jadi nk di jadikan cerita, ade lah skali tu masa cuti skolah, akak aku tertido kat ruang tamu.. kat kusyen rumah kami.. Entah kenapa die tido lena betul smpai xbangun walaupun aku memekak bukak tv pagi2 buta. Aku pulak yg dah lama simpan perasaan ni, stim habis bila tgk die baring pakai baju labuh ngan skirt paras2 lutut je. Rumah kami pulak hanya diterangi dengan lampu tv dan lampu depan rumah je. Tapi jadi laaa.. nmpak la jugak badan akak aku yg putih gebu tu. Aku yg dah xtahan tgk dia ni mula fikir yg bukan2 kat dia. Aku mesti nk kena lepaskan nafsu hari ni jugak. Pertama skali aku kene pasti kan yg akak aku ni betul2 tido. Ape aku buat, aku start pegang2 peha dan tetek dia sikit2, lembut2.
Akak aku xde respon. Memang die da hanyut di buai mimpi. Masa ni memang berdebar-debar jantung aku. Sebab kalo die bangun memang arwah la aku.TV yg terpasang tu aku biarkan je terpasang sbab aku xnk sunyi sgt, lagi pun aku boleh pura2 tgk TV je kalo tiba2 akak aku terjaga. Aku pun mula lah meraba2 tubuh kakak aku. Aku mula dengan meramas lembut tetek die yg masih berlapik dengan baju. Pelan2 aku seluk baju die dan cube nk ramas tetek die tanpa sebarang lapik. Dan ye aku berjaya pegang dan ramas2 lembut tetek die. Perbuatan meramas tetek ni xlama sgt sebab aku masih berdebar, tangan aku menggigil pertama kali pegang tetek yg aku dah lama idamkan. Mungkin sebab aku terlalu teruja sgt dan terlalu gementar, aku kerap jugak masuk keluar bilik air sebab xtahan nk kencing. Smpai 1 tahap aku dah hilang gementar aku beranikan diri untuk selak baju dia ke atas. Dengan perlahan aku selak baju die keatas setiap pergerakan yg aku buat mata aku tertumpu pada mata kakak aku. Aku cuba perhatikan mata dia, mane lah tau kalau2 die terjaga. Beberapa minit berlalu, akhirnya aku dpt juga selak baju dia ke atas menampakan dua buah gunung yg dah lama aku idam2 kan.
Mata aku mcm nk terkeluar dari socket. Puting kakak aku pink. Xbesar sgt tpi puting nya kedalam. Aku da xtahan tgk puting die.. pelan2 aku jilat dan aku hisap. Kakak aku masih xde respon. Aku semakin berani. Aku cuba selak skirt yg dia pakai. Aku berjaya skali lagi. Maka terpampang lah pepek akak aku di depan mata walau masih berseluar dalam. Aku yg dah semakin berani, cuba lagi utk selak seluar dalam akak aku ke sisi dengan harapan aku dpt jilat pepek akak aku malam tu. tpi malang skali xberjaya. Akak aku bergerak sikit. Mungkin dia geli pepek die aku sentuh. Di sebabkan pergerakan kakak aku tu buat kan aku jadi cuak, aku bingkas bangun dan berjalan laju ke bilik air buat mcm xde ape2 berlaku. Smbil2 tu aku tgk ke belakang, aku dapati akak aku masih tertido. Aku yg xnk bazirkan luck yg aku ada, buat keputusan utk abai kan misi jilat pepek akak aku.
Konek aku yg dah terlalu stim kat dalam boxer dah xboleh aku sorokan. Aku pon keluar kan konek aku dan mula melancap di hadapan muka kakak aku yg masih tido. Mungkin aku terlalu stim smpai aku bercakap lucah sendiri seperti apa yg akan aku lakukan pada tubuh die masa melancap. Xlama lepas aku melancap air mani aku pon memancut keluar dan aku hala kan ke rambut ikal kakak ku. Banyak nya air mani aku keluar xsama seperti hari2 sebelum kejadian ini.
Pagi tu aku puas. Banyak sgt pengalaman yg aku peroleh malam tu. Lepas beberapa ketika timbul pulak perasaan bersalah. Aku cepat2 ambil tisu dan bersihkan air mani aku seberapa bnyak yg boleh. Aku turun kan kembali baju yg terselak dan turunkan skirt yg aku singkap seperti sedia kala. Xlama lepas tu aku pulak tertido kepuasan kat carpet ruang tamu.Keesokan harinya aku tgk akak aku dah tiada di kusyen. Aku yg masih ade perasaan takut dan malu akan perbuatan aku terasa malu pulak nk bersemuka dgn akak aku. Tpi tgk dari gaya dan tindak tanduk akak aku, aku sedar yg akak aku mmng xperasan ape yg berlaku pada dia pagi tdi.
Lama kelamaan rasa bersalah aku hilang dan perbuatan aku masih berterusan smpai lah kami tidak tinggal serumah lagi. Kini aku ngan akak Aku masing2 dah kahwin. Jadi semua pon tinggal lah kenangan. Maaf lah ya pada semua pembaca, ni hanyalah pengalaman aku je dan pengalaman aku xde la ekstrim sgt smpai dapat main bagai.Byk lagi pengalaman yg berlaku. Tpi xdpt nk ceritakan sebab panjang sgt. (Pengalaman biasa je xde smpai main pon).
YOU ARE READING
Pengalaman Meraba Kakak Waktu Tidur
Short StoryHanya pengalaman aku meraba kakak ku masa dia tidur.