Jméno: Hazel
Příjemní: Haden
Věk: 32 let
Pohlaví: muž
Přezdívka: Double H
Povaha: Vypadá jako velice seriózní, důsledná a přísná verze vyhazovače v klubu, který si nebere servírky a nezná slovo humor. Je to ale jen naučený postoj, jež zaujímá ve společnosti, ve které se to od něj očekává. Ve skutečnosti je téměř úplným opakem. Je to vtipálek a škodolibý provokatér. Ačkoliv se umí postarat o svého svěřence téměř jako jeden z nejlepších, přežít s ním je někdy vážně o nervy. Je hodně svůj, sebevědomý, ukecaný a tvrdohlavý. Je z těch, kteří by pro svého svěřence, i zámek, obětovali život bez rozmýšlení, ale zároveň pokud by ho jeho chráněnec neposlechl, klidně by ho k tomu donutil sám. Se vší úctou, samozřejmě. Je nebojácný, svérázný a ochranářský až běda. Ve skutečnosti je jen málo věcí, kterých se bojí. Nemá moc rád autority, ale jen někdy to dává najevo. Když ale už, tak pořádně.
Co je: Strážce panovníků
Magie: Bez magie
Schopnosti: Nemá
Zbraň: Nejraději má svou kuši, kterou se nebojí používat i z blízka. Jinak samozřejmě nosí u pasu dlouhý meč.
Mazlíček: Nemá
Něco o: Jak už bylo zmíněno Hazel je jeden z nejlepších v tom, co dělá. Už jako malý se nemohl dočkat toho, jaká dobrodružství mu život přinese. Pravdou je, že někdy to, jak musí zůstávat delší dobu jen v zámku, ho ničí. Vyrůstal v rodině bez otce, ale nijak mu to nevadilo. Zastával své povinnosti jakožto jediný muž v rodině a ještě stíhal vyvádět lumpárny a nepříjemnosti svým sousedům a okolí. Jeho matka je bylinkářka a on od ní sem tam něco okoukal. Ve svém okolí byla velice oblíbená a vážená. Docela ji vadilo, že byl jako dítě její syn takový průšvihář.
Drahokamy: Nemá
Doplňky: Žádné výrazně nebo typické
Vzhled:-----------------
Jméno: Onyx
Příjemní: Nagatomi
Věk: 25 let
Pohlaví: muž
Přezdívka: Nyx, X
Povaha: Onyx je velmi klidný, zodpovědný a bez vyptávání udělá co se po něm chce, nebo co musí. Je svědomitý, ale zároveň neuvěřitelně líný. Nedělá nic, pokud nemusí a to platí i o mluvení. Je rád sám se sebou, což je u něj doma téměř nemožné. Dokáže být velmi ostražitý, plíživý a pozorný. Někdy se skoro zdá, jakoby se objevil od nikud a bum, najednou stojí za vámi a jeho klidný, ale tázavý pohled vás skenuje od hlavy až k patě. Hodně lidí proto děsí. Zvlášť když někdy trvá tak dlouho, než promluví. Někdy umí být hodně arogantní a strká nos kam nemá.
Co je: Strážce panovníků
Magie: Jako jeden z mála strážců ovládá magii a to led.
Kromě pár vzácných případů ji ale nikdy nepoužil, a tak se má i za to, že žádnou nemá.
Schopnosti: Dokáže zmrazit vodu a tvarovat led.
Zbraň: Dvě menší sekery s připevněným řetězem. Svou zbraň ovládá velmi dobřeMazlíček: Nemá
Něco o: Onyxova matka je velice ambiciózní žena, nebylo tedy divu, že svého jediného syna pojmenovala po jednom z magických drahokamů. Onyx je nejmladší ze čtyř sourozenců, jak se jeho rodiče tak zoufale snažili o chlapce. Má tři sestry, které moc nemusí, i když má ke své rodině celkem dobrý vztah.
Drahokamy: Nemá
Doplňky: Na ruce nosí gumičku, se kterou si čas od času sváže vlasy.
Vzhled:Dodatek pro DOTS Velmi_Weird_Storky ❤️