Innebandyn

45 0 0
                                    

NATALIES PERSPEKTIV:
Jag går upp och klär på mig jag ska på innebandy första gången det känns lite pirrigt.Jag hämtar mitt buss kort och när bussen kommer stämplar jag det.Jag går och sätter mig längst bak.När jag kommer fram springer jag till omklädningsrummet och klär på mig så snabbt jag kan för ingen ska se att jag har skärt mig på armarna och bena.
EFTER EN TIMME:
Jag gjorde fel i slutet och läraren försökte hjälpa mig Medans alla gick in och klädde på sig och duschade.Fyra tjejer skrattade åt mig hela tiden.Jag gick in till omklädnings rummet där stod dom och kollade på mig och en av tjejerna sa kolla där är tönten.och kollade bitchigt på mig.Jag klädde av mig och dom kollade på mina armar och sa fy fan vad fula armar du har.Och vad ful är sa en av tjejerna jag sa kolla på din själv i spegeln.Alla tjejerna slog mig jag visste inte vad som hände sen.Jag vaknade upp av att jag satt in låst i ett rum jag visste inte vad jag skulle göra.Det var några andra röster som inte jag kände igen där ute.Jag skrek hjälp 2-8 gånger men ingen hörde.Jag sparkade på dörren och en knackade och frågade vem?Jag sa jag heter Natalie och det var fyra tjejer som kallade mig dumma saker och slog mig sen vet jag inte vad som hände för jag vaknade upp här inne kan du hjälpa mig?Ja sa hon fast jag har ingen nyckel.Hämta läraren då.Hon sa Aa det kan jag.Läraren kom och släppte ut mig när jag skulle gå hem såg jag Rasmus och dom jag sprang allt vad jag kunde dom sprang efter och jag hann hem och stog och rökte på balkongen.Hon bråkar i telefon med sitt jobb som vanligt jag vet inte vad jag ska ta mig till tänker jag för mig själv.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ensamma flickanWhere stories live. Discover now