Incep sa il urmaresc sa vad unde se duce. Observ ca..intra intr-un fel de restaurant?! Ma ascund dupa un copac si astept..
Astept deja de 10 minute...ce tot face baiatul ala acolo?!A iesit..la un momentdat....Iesii cu un bughet de lalele? Alte flori?
Ca sa nu ma vada fug inapoi la scoala unde ma chiocnesc din neatentie de Felix......Fe:Wow..usor! Sa nu cazi!
M:Scuze..eu...sunt prea neindemanatica*incerc eu sa spun intr-un sens cat mai amuzant*
Fe:Apropo,la multi ani ,Marinette!
M:Multumesc mult!
El ma imbratiseaza,eu ii raspund imediat. Stam asa pret de cateva minute.Pana apare Adrien
Ad:Ma..marinette?
Cam tembel copkilul..nu credeti?!
M:Adrien! Suntem doar prieteni si apropo ne imbratiseam! Pentur ca el mi-a spus la multi ani nu ca tine!
Ad:Marinette..uh..
Si pleaca ..pleaca in nestiinta..
M:Aolo...copilul asta ii prea dramatic...ma duc sa il linistesc..
Fe:Fugi!
Incep sa alerg dupa el...Tip dupa el...nu se oprea..Ok atunci....Fug cat ma tin picioarele cand ma lovesc de el ,asteptam un impact cu asfaltul ..dar..nu..el ma prins...Si din nou fac contact cu ochii aceia...Mama...ma inebuneste tipu asta...
M:Adrien! Esti prea gelos! Cum poti sa crezi..adica..serios?! Eu si Felix! Fi serios! Suntem doar prieteni!
Ad:Dovada?
M:Adrien trebuie sa ma crezi*incep sa fac o fata de catelus,stiu ca mereu mere*
Ad:Eh...bine!
M:Yeyy! Dar..am o intrebare..de ce nu mi-ai spus pana acum la multi ani?
Adrien pov:
Se vedea cum tristetea se aseza pe fata ei...As vrea sa ii spun...dar nu pot...Va afla ea singura...la momentul oportun!
M:Zi!!
Ad:Marinette...nu pot sa iti spun..
M:Cum adica nu poti?...
Ad:Scuze..vei afla...acum..trsbuie sa
plec!Incep sa ma indepartez de fata blunetta...lasando in gandurile ei..
M:Si ce ar trebuii sa insemne asta?!
Tipa ea incat sa o aud....dar..nu o bag in seama..
Marinette pov:
Toti se holbau la mine ca la felul 14...
M:La ce va uitati!
Eram plina de nervi..dar cel mai mult de confuzie..si.tristete. .ma aptineam atat de tare sa nu plang..Am decis sa fug spre casa cu speranta ca acasa o sa imi mai limpezesc gandurile...
(Imi e lene sa scriu ce au facut pana cand..veti vedea voi! Trec direct in paine!:3)
.........
Este ora 19...Stau in camera mea si ma gandeac la toate motivele existente..de ce il plac pe Adrien..si...de ce sunt asa o zapacita! Cand sunt deranjata de telefonul meu care...ciudat....suna un nr. Necunoscut. Eu ca nebuna ce sand raspund cu speranta ca e cinve cunoscut. Dar nu....nimic..liniste. Imi inchide si primesc dupa imediat un mesaj de acel necunoscut.
...:Vino pe strada (****) nu vei regreta!
Seen 19:02
Ok..asta e ciudat...Ma imbrac cu ceva lejer...si stiu...nu trebuia sa merg acolo...dar..daca e ceva important?!
Plec din casa ducanduma la acel loc stabilit...Nimeni.....M:Ah..sigur cineva mi-a facut o farsa...
Dau sa plec cand, cineva imi oune mana la ochii
M:Hey! Cine esti! Da-mi drumul idiotuleee!
Stiam ca nu e o idee buna.....Simt cum acel necunoscu ma pune pe un scaun...eu astept..astept ceva..orice semn! Cand....
...:LA MULTI ANIII!
M:C...ce?....
Era toata lumea....Felix,Alya...chiar si bunici mei au venit! De emotii am inceput sa plang...Nu stiam cum sa reactionez..!Ii vad pe toti cum imi arata spre o scena...mai ales Alya .....Alya imi atragea atentia....si ce zambet avea pe fata!
Ma uit spre scena...si...ce sa vezi! Inima mi-a sarit in sus de bucurie cand l-am vazut ..Adrien....Ad:As vrea sa ii dedic aceasta melodie sarbatoritei dar mai ales! Fata care mi-a furat inima din prima zi!
(Va recomant sa ascultati cantecul inainte sa cititi mai departe!)
Eu?....Eu eram fata acea?! Nici nu stiam cu sa reactionez....Adrien se uita cu atat pasiune cand canta....Deci asat a pregatiti! Incep sa plang, de fericire!
Adrien ma invuta pe scena astfel in cat ajungem atat de apropiati ca ii puteam mirosii parfumul....Ad:Nu vreau sa uiti asta,ori cat de greu fa fi, ori cat de complicate for fi situatiile intre noi...eu te voi iubi mereu! Te iubesc Marinette!
M:Si eu! Nu sti cat de mult timo am asteptat momentul asta!
Si ....ne sarutam..Aud mii de aclamari si aplauze...ma simteam..special chiar si pentru o zi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Luati de aci un capitol cat casa! 790 de cuvinte! Aolo mama...
Am avut aceasta idee geniala cu petrecerea si am zis sa o aplic!
Nu va bucurati asa de tare! Nu va fi mereu asa:)🐞Bug out!🐞
CITEȘTI
꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|
RomanceDupa calatoria lor in New York totul s-a schimbat intre cei doi indragostiti!Oare cei doi isi vor dea seama ca sunt facuti unul pentru altul?!🐞 (Stiti cine e Buburuza...bla bla...si despre episodul special din New York! Pai aceasta este continuarea...