Günlerden Çarşamba'ydı. Benim en sevdiğim dizi tekrar ve tekrardan yayınlanıyordu 🤡 AŞK-I MEMNUN. Gene markete çekirdek ve kola almaya gitmişti. Sonrasında Alfalığımızı koruyup sokaktan geçen zenginlerin ayfonlarını araklayacaktık (Bkz: 2015 kekosu). Birden sevdiceğimin sesi yükseldi kapıdan...
"Ben geldim.."
"Hoşgeldin aşkı-"
"No homo."
"No homo-? B-biz evliyiz... Pinata-kun..."
"Önceden no homo denir önceden. Adamlığımıza yakışmaz"
Tabii ki zengin bebesi olduğum için bu hayata alışkın değildim... Beni sevmiyordu.... Beni kullanıyodu demi?
Birden Çitlembik kapıyı çaldı (Bkz Chiaki)
Arka tarafa geçmiştim bile.. ondan bir az kapıyı geç açtım ve sinirlenmişti... belliydi
"Ula sen niye açmıyon kapıı Zengin çipi"
"Üzgünüm Çitlembik-chan.. arka tarafa geçimiştim.."
"Karşim kim dedi seni affedeceğim diye? Aptal!"
"Ç-çok üzgünüm"
Arkadan birden Pinata-kun geldi..
"ŞŞT noluyo burda?"
"Ah- Pinata-kun. Bende seni Ayfon araklamaya Çağırıcaktım."
"ŞŞŞT KARRŞİMM SEN NASI BENİM KOCAMA LAF ATARSIN HAAA ÇİTLEMBİK NİYAZ!"
"Pinata-kun! Ama Kapıyı 13 dakikadan geç açtı! Sokimik-Sama (Bkz: Sonia) 'nın kendi Getirdiği aptal kuraldan dolayı kızdım! Sonra 8 redbull için polislee ondan kaçmasın"
"Ben geç gelicem Çitlembik-chan. Bugün çarşamba ;). Beni bi daha çarşamba çağırırsan bu 6 ay içinde sonun mezar Karşşiiiiimmmmm"
"Tamam pinata-kun özür dilerim"Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu bile... Ben koruma için bi ara para öderken... Şu an o beni sevgisinden koruyor... NE KADAR HARİKA BİRİSİ OLABİLİRSİN PİNATA? HUH, PİNATA? Ahh Onu çok seviyorum~ hemde çoook! Benimle aşkı memnun izlemek için bile evde kalıyor 😳😳
SLKSHSKSJSJBS İÇİMDEN GELDİ FFFFFFF- Bence isimler Mük.
Hehehehehhe troll kitapta yazıyoruz artk goçmm