Doufám že jsem vám chyběla 😭😭
👉🏼👈🏼
No jen takový info a to je takový. Pořád nemám úplně čas psát ale rozhodla jsem se že zase zviditelním tuto knihu tak trochu. Jinak mám problémy ve škole takže se to snažím nějak spravovat. Noa to samí i v rodině no... Není to lehké tak bych to řekla. Ale pro vás chci napsat kapitolu aby jste měli co číst. ❤️ ❤️ I purple you A.R.M.Y 💜 💜 💜Ráno ~
Probudím se do krásného rána teda pro mě. Vylezu z postele a obleču se do mikiny která má nápis : who are you?!... A černé kalhoty.Nebudu si ani moc dávat make up jen tak trochu lesk a řasenku to je vše. Udělám si francouzský cop. Mezitím co dělám cop se vzbudí yoongi a obejme mě zezadu.
"Dobré ráno krásko" řekne a políbí mě na krku. Když dopletu cop otočím se k němu a začnu ho líbat. Chvilku se objímáme a najednou se otevřou oči.
"Uuu můžu do trojky??" řekne Jimin a já dostanu naštvanost level 10000. "JIMINE!!!! CO ZAS MELEŠ!? ŽÁDNÁ TROJKA JDI SE NACHYSTAT PROTOŽE VYPADÁŠ JAK BEZDOMOVEC!? A NEOČUMUJ NÁS! A JEN JSME SE OBJÍMALI. NIC VÍC!!! VYPADNI MÁME SOUKROMÍ JSI JAK MALÝ DĚCKO UCHÝLE JEDEN!!!" řeknu a zavřu dveře.
"k*rva ten Jimin je fakt úchyl nic víc ale stejnak je úžasný." obrátím oči a skočím mu do náruče.
"miluji tě" řeknu a políbím ho.
V polibku mi řekne to samí
"Lásko jdeme dolů zachvilku pojedeme" řekne yoongi a vezme mě dolů v náruči.
"Uuu že by aktivní noc?" řekne kook a všichni se zasmějou.
"Kooku ty už taky!? Jsi stejný úchyl jako jimin že JIMINE! Jen jsem v Yoongiho náručí jste normální? Se podívejte na stránky 18+ ne?!" řeknu a sednu společně s yoongim ke stolu.
"Tak děti nehádejte se jak pojíme hned jedeme ať tam nejsme pozdě" řekne Jin a začne jist.
Po jídle ~
Všichni dají do dřezu nádobí a všichni nasedneme do auta."Těšíš se?" zeptá se Joonie "Jo ale bojím se" řeknu a sklopím hlavu. "Neboj se jsi tu semnou a se všemi." řekne a poplácá mě po zádech.
" Jste moje rodina" řeknu a usměji se.
Joon úsměv oplatí a Jin začne startovat auto.
"skvělé už jedeme!" řekne tae a jako malé dítě se obejme s kookiem.
Kdyz přijedeme uvidím velkou budovu s názvem BigHit.
"Wow" vyleze ze mě a uvidím security jak se hrnou k autu.
Najednou se otevřou dveře z dodávky a uvidíme jednoho člověka vypadá směšně. Ale asi je nějaký hodně důležitý člověk...
A taky jsem se nemýlila.....
"Dnes mám pro vás více věcí než včera. Máte tu holku doprovod? Nebo co? Měli by jste vymyslete písničku na kterou budete debutovat. Ještě nejste oficiální ale jste vytvořená skupina Toť vše. To je první věc a druhá věc je ta že změníte si vzhled tak aby jste měli nějaký styl. A vymyslíme si přezdívky jak se budete nazývat. Dnes to jednoduše bude takové to papírování "když to dořekne všichni přikývnem." A ještě něco! "řekne Tae.
" Ta holka je y/n n/y chceme aby byla v naší skupině. Byla to ta ze včera. " řekne Tae.
" Nu dobrá tak jí beru. Nějaké skvělé věci o sobě nemáš? Jen tak se ptám. "
" Ehmm... Jen to že umím hrát na klavír. Jako malá jsem chodila na střílení. A to je asi vše " řeknu a začervenám se.
" Dobře... Běžte do práce " řekne a odejde.
ČTEŠ
Školní Láska (Min Yoongi)
Fiksi PenggemarDívka která se kvůli máměné a tátové práci musela odjet do Koreje a musela opustit všechny vzpomínky z děctví které prožila jak s kamarády tak i s rodinou. Co bude dělat když potká skupinku sedmi kluků kterou jí budou šikanovat? Co bude dělat když b...