Oyun-Beyin Fırtınası

276 37 124
                                    

Eweet! Asırlar sonra yeniden karşınızdayız. sjsjsjsjn 

Biz beş admin olarak ufacık bir oyun oynadık ve ben de birinci bölüm olarak bunu eklemek istedim. Oyun şu, iki kişilik gruplara ayrıldık ve grup arkadaşımızın en sevdiği mlb karekterini tekrar etmeye çalıştık^^ 

Bakalım @ladydark_x ve @_Chantepleure_ nasıl tahmin etmiş, 

_beyazatliprenses: En sevdiğin mucize karekteri kimdir? 

ladydark_x: Chloe

_Chantepleure_:Kara Kedi 

_beyazatliprenses (ladydark_x 'e soruyor) :Sence _Chantepleure_' nin en sevdiği mucize karekteri kimdir? 

ladydark_x :Marinette mi?

_beyazatliprenses :Yanlışşş. Kara Kedi dedi. 

_beyazatliprenses (_Chantepleure_' ye soruyor) :Sence _ladydark_x 'in en sevdiği mucize karekteri kimdir? 

_Chantepleure_: Hmmm Uğur Böceği olabilir. 

_beyazatliprenses :Yanlışş. Chloe dedi. 

_Chantepleure _: Tühh :(

Bakalım @Kedicikprensesi ve @cherrysbug tahmin edebilmiş mi  "D

_beyazatliprenses: En sevdiğin mucize karekteri kimdir? 

Kedicikprensesi :Kara Kedi 

cherrysbug:Luka

_beyazatliprenses (Kedicikprensesi 'ne soruyor) :Sence cherrysbug'un en sevdiği mucize karekteri kimdir?

Kedicikprensesi :Luka

_beyazatliprenses :Ewwetttt doğru! 

_beyazatliprenses (ladydark_x 'e soruyor) :Sence Kedicikprensesi' nin en sevdiği mucize karekteri kimdir? 

cherrysbug: Kara Kedi 

_beyazatliprenses :Karşılıklı doğru bilen tek çiftimiz sizsinizzz¡

Öncelikle @Kedicikprensesi ve @cherrysbug ikilisine bir aferinn gönderiyorum. Ben ve @amiraculergirlxx05 de oynamıştık ama malesef silmişim onu :'(

Aslında biraz fazla garip bir bölüm oldu ama şimdi sizinle güzel bir beyin fırtınası yapalım. 

1.Okuldan bir arkadaşım kesinlikle Lila-Nath çiftinin olmayacağını Lila-Felix çiftinin ön planda olacağını söyledi. Sizce bu teori doğru mu? 

2.Aynı arkadaşım Thomas'ın hiçbir karekteri yalnız bırakmayacağını, Chloe- Luka çiftinin olmayacağını, Kagami-Luka çiftinin görüleceğini söyledi. Defalarca hiçbir şekilde Lukloe çiftinin bozulmayacağını söylesem de itiraz etti. Lukloe shipperlarına soruyorum, sizce bu teori doğru olabilir mi?! 

3.Yetmez gibi aynı arkadaşım Usta Fu'nun asıl kötü olduğunu söyledi. Yani kendimi tutmasam 'Deden yaşındaki adama iftira atmaya utanmıyor musun?' diye cırlayacaktım sjsjsjsjn.Sizce bu gerçekten doğru olabilir mi? 

4.Şimdi benim size sormak istediğim bir soru var : Sizce de Adrein gereksiz bir fazlalıkla 'Sho ost jost o friond' demiyor mu? Benim düşüncelerime göre bilinç altında Marinette ve Uğur Böceği çakışıyor ve Adrein da bunun çözümü olarak Marinette'e 'just friend' diyor. Sizce haklı mıyım? Bilenler bilir Chat Blanc bölümünde Adrein Marinette'in Uğur Böceği olduğunu öğrenir öğrenmez gidip hislerinin karşılıklı olduğunu söyledi. Bence bu benim teorimi doğrular. 

5.Sizce bir sonraki bölümde ne yapabiliriz? 

Hepinize iyi günler dileriz, 

@_beyazatliprenses sunarrr 💞✨

Mucize AnketlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin