5

602 80 240
                                    

Note: kepada korang yang Author tak balas komen,

Sila marah kat Wattpad kerana dia pi padam Komen di part 4

Bahkan di part ini, author terpaksa buat semula kerana uncle Oren ini padam semua part ini

🙃

Semalam author tak apdet sebab ada kelas online di youtuboo😙













"Hyebin, tolong mama jap" kata Puan Choi kepada anak sulungnya yang lalu di depan nya.

"Tolong ape ma?"tanya Hyebin kepada ibunya.

"Mama nak balik sekejap sebab tertinggal barang. Tolong jaga adik kamu ni" kata Puan Choi lalu menolak badan adiknya ke Hyebin.

"Papa mana?" Tanya Hyebin lalu mendukung adiknya yang berusia dua tahun

"Busy membawang" kata Puan Choi lalu mencium pipi adiknya.

"Ouh, patutlah papa tak normal" kata Hyebin sambil mendukung adiknya.

"Ape Kamu merepek ni nak?" Tanya Puan Choi dengan pelik. Asudah,takkan hasben dia ghei. Uish!

"Teacher Hyebin kata, kalau lelaki membawang, dia lelaki tak normal"  kata Hyebin lalu Puan Choi terdiam seribu patah bahasa

"..."

"Biar mama kawin dengan Uncle Sooman jelah. Ok lah mama nak balik kejap" kata Puan Choi lalu meninggalkan Hyebin dengan adiknya.

"Ok"

"Unnie, mama pergi mana?" Tanya adik Hyebin dengan inesen

"Mama balik. Dia tinggalkan kau sorang sorang muahahaha" gelak Hyebin tetapi adiknya langsung tak takut. Mungkin Hyebin suka gelak macam tu kat rumah.

"Ehem" tegur seseorang lalu Hyebin memandang gerangan tersebut.

"Ye?"

"Sorang je?" Tanya orang tersebut dengan suara agak mengoda. Grrr ngaum.

"Eh taklah,ni ada adik sekali. Kenapa?" Balas Hyebin dengan jawapan savage. Mana tau lelaki tu hati tisu ke.

"Takdelah, kalau saya duduk sebelah awak, nampak macam kita ni pasangan suami isteri tau" kata lelaki itu lalu adik Hyebin dan Hyebin pandang antara satu sama lain.

"Unnie dia ni gila ke?" Tanya adik Hyebin lalu Hyebin angkat bahu.

"Mungkin" balas Hyebin.

"Badewai nama saya Kim Jungwoo" kata Jungwoo lalu flip rambutnya ke belakang. Siap ada effect bunga bunga lagi. Fuh!

"Ouh"

"Ouh je?"

"Yelah. Takkan nak kata 'hi Jungwoo! Kenapa nama awak pelik!' " kata Hyebin lalu flip rambutnya.

Diikuti adik Hyebin juga flip rambutnya

" Eh eh, pape jelah. Can I get your number?" Kata Jungwoo sambil angkat kening. Siap dengan smirk lagi tu.

"Wat pe?" Tanya Hyebin pula. Aik,takkan kenal beberapa saat terus nak nombor. Pelik betul.

"Saja. Mana tau nanti kita tersangkut agitu" kata Jungwoo lalu mengeluar kan telefon epel nya

"Boleh boleh. 018 tekan tekan jahanam" sampuk adik Hyebin lalu tergelak kecil.

"Bukan kau lah" kata Jungwoo lalu adik Hyebin mencebik.

"Ok, 019123987" kata Hyebin lalu Jungwoo tersenyum kegembiraan.

"Ok, thanks baby girl" kata Jungwoo lalu wink dengan mengoda. Grrrr aums.

[✔️] MAFIA || 엔시티 127 APPLY FIC [CLOSED]Where stories live. Discover now