Ερμιόνη Γκρέιντζερ
Καθόμαστε ξαπλωμένοι αγκαλιά στο κρεβάτι χωρίς να λέμε κάτι. Απλά χαλαρώνουμε. Ο τρόπος που χαϊδεύει τα μαλλιά μου με χαλαρώνει τόσο πολύ και έχω κλείσει τα μάτια μου χωρίς όμως να κοιμάμαι. Νιώθω να μου δίνει ένα απαλό φιλί στο μέτωπο και χαμογελάω. Έχω ακουμπήσει το κεφάλι μου πάνω στο κορμί του ενώ μέσα μου νιώθω πως θέλω να σταματήσει ο χρόνος εδώ. Μακάρι να γινόταν αυτό. Παίρνω μια βαθιά αναπνοή καθώς σηκώνω το κεφάλι μου ψηλά ώστε να τον κοιτάξω. Τον κοιτάζω και χαμογελάει.
"Τι;" ρωτάει με χαμόγελο
"Σε αγαπάω." λέω και χαμογελάει περισσότερο
"Και εγώ σε αγαπάω." απαντάει και φιλιόμαστε παθιασμένα. Ακουμπάω ξανά το κεφάλι μου στο κορμί του και συνεχίζει να χαϊδεύει τα μαλλιά μου.
"Θέλω να ζήσουμε μαζί." συνεχίζω να μιλάω καθώς σηκώνομαι από το κορμί του και στέκομαι στην δίπλα πλευρά του κρεβατιού κοιτάζοντας τον. Με κοιτάει και γελάει ενώ ακουμπάει το δεξί του χέρι στο πρόσωπο του.
"Γιατί γελάς;" ρωτάω με παράπονο
"Γελάω από χαρά επειδή και εγώ το θέλω." το χαμόγελο μου φτάνει μέχρι τα αυτιά και πλέον κάθομαι πάνω του. Ακουμπάει τα χέρια του στη μέση μου ενώ κοιταζόμαστε έντονα στα μάτια.
"Θέλω τόσο πολύ να εξαφανιστούμε από εδώ και να πάμε κάπου που δεν θα μας γνωρίζει κανένας. Να ζήσουμε μαζί και στη συνέχεια να σε παντρευτώ. Να γίνεις η γυναίκα μου." τον ακούω να λέει όλα αυτά τα όμορφα και νιώθω τόσο πολύ ευτυχία μέσα μου. Και όλοι αυτή η ευτυχία μου βγαίνει και σε ένα τεράστιο χαμόγελο που φτάνει μέχρι τα αυτιά.
"Θες να με κάνεις μία κυρία Μαλφόι;" τον ρωτάω και ακουμπάει το ένα του χέρι στο μάγουλο μου
"Θέλω να σε κάνω ευτυχισμένη." είναι η απάντηση που δίνει και μόλις τον ακούω να λέει αυτή την φράση πλησιάζω τα χείλη μου στα δικά του και φιλιόμαστε παθιασμένα και χωρίς σταματημό. Κάνει τα μαλλιά μου πίσω και τα κρατάει με τα χέρια του ώστε να μην πέφτουν μπροστά. Μέσα σε λίγα λεπτά με έχει ξαπλώσει και βρίσκεται από πάνω μου.
"Θέλω να σε κάνω να στάξεις μόνο με την γλώσσα μου." ψιθυρίζει στο αυτί μου καθώς τα χέρια του πηγαίνουν μέσα από την μπλούζα μου και χαϊδεύει το στήθος μου. Η μπλούζα μου αμέσως πέφτει στο πάτωμα μαζί με το σουτιέν μου και η γλώσσα του γλύφει τις ρόγες μου με έντονο ρυθμό. Αναστενάζω βαριά ενώ τα χέρια μου χαϊδεύουν τα μαλλιά του. Καθώς με γλύφει ταυτόχρονα καρφώνει τα μάτια του στα δικά μου και δαγκώνω τα χείλη μου από την καύλα που αρχίζω να νιώθω. Σταματάει και σηκώνει το μισό κορμί του όρθιο για να βγάλει το παντελόνι μου ώστε να αρχίσει να γλύφει την περιοχή μου. Όταν το παντελόνι βρίσκεται στο πάτωμα μαζί με την μπλούζα μου, ανοίγει τα πόδια μου πλησιάζει την περιοχή μου και αρχίζει να με γλύφει. Μόλις νιώθω την γλώσσα του πάνω στην κλειτορίδα μου αναστενάζω και βογκάω δυνατά ενώ ταυτόχρονα κλείνω τα μάτια και δαγκώνω τα χείλη μου. Ακουμπάω τα πόδια μου πάνω στους ώμους του και τα κλείνω γύρω από τον λαιμό του. Συνεχίζει να με γλύφει όλο και περισσότερο, γρήγορα, έντονα και να το κάνει με έναν τρόπο που απλά καταφέρνει να με κάνει να τελειώσω. Μόλις βλέπει να τελειώνω βγάζει το παντελόνι του, στη συνέχεια το εσώρουχο του ενώ αρπάζει τα πόδια μου τα σηκώνει ψηλά στους ώμους του και μπαίνει μέσα μου απότομα. Φωνάζω από τον πόνο που μου προκαλεί ταυτόχρονα ευχαρίστηση και ο Ντράκο αρχίζει να μπαινοβγαίνει μέσα μου δυνατά και με καρφώματα. Ύστερα ξαπλώνει στο κορμί μου και συνεχίζει ενώ ταυτόχρονα φιλιόμαστε. Αναστενάζουμε μαζί μέχρι που βγαίνει από μέσα μου και τελειώνει πάνω στο κορμί μου. Ξαπλώνει πάνω στην κοιλιά μου αναστενάζωντας και του χαϊδεύω τα μαλλιά.
KAMU SEDANG MEMBACA
Black Love {Dramione Fanfiction}
FantasiΈνας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...