Rozdział 12

6 1 0
                                    

Niall
Po drzemce
Jestem u siebie w pokoju, i zastanawiam się to znaczy próbuje przeanalizować rozmowe z Nat. Ale najważniejsze to dlaczego Luis nie powiedział że ma konatakt z moją siostrą. Ale to porozmawiam z nim kiedy indziej teraz kiedy wróciła bede starać sie by mi wybaczyła to co zrobiłem.
A po minie chłopaków wnioskuje że też będą chcieli ją przeprosić, zastanawiam sie co Zayn myśli na temat tak odmienionej Natashy. Zastanawia mnie jeszcze jedno dlaczego wróciła po 4 latach. Porozmawiałem z nią chwile, a potem dostała telefon i wyszła. Sprawdzam na telefonie godzine jest 18.30, i zastanawiam się czy Nat wróciła już do domu.
Schodze na dól i patrze w salonie jej nie ma ide do kuchni i widze jak moją siostrzyczka przygotowuje jedzenie.
- Co gotujesz? - pytam sie
- Zapiekanke serową. - mówi odwracając sie do mnie z uśmiechem.- Czyli zapiekanke serowo-makaranową w sosie beszamelowym ze stratym serem cheddar.
- Cola też bedzie- pytam sie z nadzieją. Uśmiechając sie jak najlepiej potrafie.
- Dla was tak, ja wezme do picia sok pomarańczowy - mówi- Powiedz chłopakom że za 30 minnut kolacja.
- Oki- mówie i ide powiedzieć chłopakom

Zayn
Jestem po prostu. Zastanawiam się teraz na siłce co ja jej zrobiłem i wiem że chce by mi wybaczyła. Wyszłem o 15.20 a jest teraz 18.20. Czas się zmywać do domu.
Biore prysznic i ubieram zielony T-shirt, carne spodnie dresowe z adidasa i takiego samego koloru co spodnie bejsbolówke. Zajeło mi to ok 25  minut.
Idąc do samochodu dzwoni mi telefon Patrze a to Niall
- Halo - mówie odbierając
- Za ile bedziesz? - pyta sie
- Za 15 minut. A co stęskniłeś sie? - pytam sie
- Nie Natasha się pyta czy bedziesz na kolacji. - mówi. A ja jestem w szoku.
- Bede a co bedzie? -  pytam sie.
- Zapiekanka Nat gotowała- mówi.
- ok bede zaraz wsiadam w samochód- mówie rozłączając sie i wsiadając do samochodu.
W czasie jazdy zastanawiam się jak,  przeprosić młodą. Nie powiem wyrobiła się,  przez te lata. 
Wiem pogadam o tym z Louisem on miał z nią przecież kontakt przez te lata.  Mam nadzieje że mi doradzi.

Bad Sister N,HWhere stories live. Discover now