0.2 ┊ l.sy & b.jc

416 39 26
                                    

.•*:SZEREPLŐK
Jacob Bae
Lee Sangyeon

LEÍRÁS.*:
Jacobot nehezen lehet kizökkenteni. Mi több, ő szokott az oka lenni annak, hogy az emberek bizonyos helyzetekben kizökkennek - csupán megjelenésével és önakarata nélkül vonja magára tekintetüket. Azonban ez egyszer mégis sikerül valakinek magával ragadnia figyelmét, aki miatt csak áll némán. Lee Sangyeon.

.•*:TERJEDELEM
1967 szó

Korea egyik legfelkapottabb magazincsaládjának főszerkesztőjeként dolgozni néha elképesztően megterhelő tudott lenni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Korea egyik legfelkapottabb magazincsaládjának főszerkesztőjeként dolgozni néha elképesztően megterhelő tudott lenni. Az épület minden részét többször bejárni, hogy ellenőrizni, javaslatokat tenni és egyeztetni tudjon, talán az a része a munkának, amit Jacob egyszerre gyűlöl és imád.

Talán több érv szól a dolog pozitív oldalán, mégis vannak leamortizáló napjai. Mint például ez. A reggele túl jól indult - nem volt nagy forgalom a városban, ezért hamar beért dolgozni a pihentető alvása után, s tele életkedvvel lépett be az épületbe. Megszokottan beszállt a liftbe, majd elindult az irodája felé, útközben visszaköszönve mindenkinek, valakivel még meg is állva pár felhőtlen szót váltva.

Kellemes, nyugodt reggele egy fárasztó, rohanós napnak.

A lapzárta közeledtével azt hinné az ember, hogy a magazin szerkesztői és írói csapata már nyugodtan dőlhet hátra a székében, hiszen olyan profi munkaerővel már idő előtt kényelmesen elkészültek, s csak nyomtatásra várnak. Nem.

Aztán vezérigazgató utolsó pillanatban úgy dönt, hogy nem elég trendi az elkészült munka, ezért a szerkesztői csapat kezdheti elölről az egész munkát. Nem is lenne ezzel Jacobnak problémája, ha nem neki kéne felügyelnie és lejelentenie a sportmagazin haladását is.

Reggel óta az épület két legtávolabbi pontjából szaladgál a terveket rejtő mappával, a határidő naplójával és félóránként új adag kávéval, mindig biccentve a recepciósnak, aki minden alkalommal vicceskedve megjegyzi; ez a kávé sosem fogyik el?

- 11:15-kor visszajövök, addigra legyen kész a szövegtükör a huszonkilencedik oldalig! - pillant karórájára, már az ajtó kilincsét fogva, hogy mehessen is tovább. A szerkesztők bólintása után, Jacob halk egér kattintgatásra csukja be az ajtót maga mögött, hogy folytathassa véget nem érő túráját az épületben.

A lift előtt megállva megnyomja a gombot és ki is nyitja határidő naplóját míg vár. Az egyetlen nyugtató tény az, hogy a sportmagazin lapzártája nyolc nappal későbbre fog esni, így kicsit nyugodtabb mozdulatokkal lép be az éppen megérkező liftbe.

WINGS! the boyz.Where stories live. Discover now