rh ✘ 0.9 "party."

2.7K 141 10
                                    

starboy, the weeknd.

Saçlarımı önüme alıp son kez aynaya döndüm. Gayet güzel görünüyordum, güzel ve de çekici.

Siyah tüm bedenimi saran elbise üzerimde fazlaca hoş durmuştu. İki yandan örük saçlarım da uyum sağlıyordu. Ayağıma giydiğim siyah, kadife kumaştan oluşan topuklular da şıklığımı yoğunlaştırırkenmmakyajımda da siyah tonlar kullanmıştım.

Telefonumu alıp saate baktığımda hâlâ erken olduğunu gördüm. Birkaç fotoğraf çekilmek için zamanım vardı.

Işıkları ayarladıktan sonra odamın bir kısmında bulunan koyu kırmızı duvarına adımladım. Telefonu bir yere sabitleyip birkaç fotoğraf çektiğimde dışarıdan gelen seslerle duraksadım.

Abim, "Jen, çıkıyoruz hadi." diye sesleniyordu.

Hızla telefonu ve çantamı elime alarak odadan çıktığımda Abim de odama girmek üzereydi.

Üzerinde kısaca göz gezdirdiğimde Altın rengi desenli gömleği, altına giymiş olduğu siyah pantolonla güzel duruyordu. Abimin tarzı oldukça güzeldi ve bu gece de dikkat çekici görünüyordu.

"Gidelim prenses, araba bizi bekliyor."

Gülümseyip koluna girdiğimde kolumu kabul etti ve birlikte ağır adımlarla aşağı indik.

Annem ve babamı evde tüm gün görememiştim, ancak bunu sorgulamadan evden çıktığımızda babamın şöförü bizi bekliyordu.

Kapılar bizim için açıldığında gülümseyerek yerime geçtim. Abim de oturduğunda araba çalışmıştı.

Çok geçmeden büyük evin önünde durduğumuzda arabadan inmiş, ağır adımlarla içeri adımlamıştık.

"Bu partiyi senin şu Jongin ve Sehun birlikte veriyormuşlar. Biz niye bu seviyesizlerin partisine geliyoruz?"

Söylenmesine şaşırmadan dudaklarım kıvrılırken sadece omuz silktim. "Şu saçmalığa bak amına koyayım! Kavga ettiğimiz varlıkların partisine geliyoruz."

Kapıda bizi karşılayan Jongin'i gördüğümde gergince yerimde kıpırdamadan edememiştim. Yoongi'yle aramda olan ilişkiyi biliyordu, beni çok fazla geriyordu bu yüzden.

"Hoş geldiniz, prens ve prenses."

Alayla konuşmasına karşı abim sadece sırıtmakla kaldığında elimi abimin koluna sarmıştım.

"Öyleyiz evet. Ayrıca karşılamayı güzel kızlar yapsaydı o zaman hoş gelmiş olurduk."

Abim de alayla konuşarak karşılık verdiğinde göz devirmeden edememiştim. Bir şey demeden kolundan tuttuğum abimi içeri çekiştirdiğimde etrafa kısaca göz gezdirdim. Herkes eğlenmeye başlamıştı bile.

Bahçeye çıktığımızda daha yoğun eğlence vardı. İçkiler her yerdeydi ve DJ açtığı şarkılarla coşturuyordu insanları.

Etrafta göz gezdirdiğim sırada Lalisa'yı gördüğümde oraya doğru ilerlerken aynı zamanda abimi de çekiştiriyordum. Bugün onu yanımdan ayırmamam gerekiyordu. Annem ve babam uyuşturucu kullanabilir diye beni uyarmışlardı ve Yoongi'yi de öyle.

"Selam."

Masaya geldiğimizde yabancı birileri yoktu. Jisoo, Chaeyoung, Seokjin, NamJoon, Jimin, Lalisa ve Yoongi.

Hepsinin üzerinde kısaca göz gezdirdiğimde fazla güzel göründüklerini fark ettim. Yoongi'ye dönüp daha dikkatli bir şekilde baktığımda siyah pantolonun üzerine giydiği siyah ceket ve sarı saçlarına taktığı bandanayla ne kadar göz alıcı durduğunu görmüştüm.

right here • yoonnie + taelice ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin