Zavrsila utakmica. Pobjedili smo 3:0 zahvaljujuci meni. Nije da se hvalim ali sam sva 3 gola zabio sam. U svlacionici sam i svi mi cestitaju opet. Neko je pokucao na vrata svlacionice. Bila je to Shakira i Anna. Bila je sretna. Smijala se. Vidio sam njezin predivan smjesak koj krasi njezino lice. Zagrlio sam ju.
"Nego jer bi htijeli doc na party danas?"pitao je Piyue
"Moze"u isto vrijeme smo Anna i ja odgovorili.
Krenuli smo prema autu i stavio ju u suvozacko mjesto. Kad smo dosli doma usli smo u kucu. Anna je bila u dnevnom boravku a ja sam otisamo do spavace sobe da ostavim stvari. Kad sam se vratio vidio sam da Anna moze pomict nogama.
"Anna mices nogama"
"Da ali se bojim ustat da ne padnem na facu"
"Budem ti pomogao"
"Ali"
"Ja sam tu. Necu ti dat da padnes"primio sam ju za ruku i stala je. Isao sam u nazad i povukao ju sebi. Bila je jos malo slaba ali kad je skuzila da moze hodat skupila je snage. Opet moja macka moze hodat.
"Hvala ti"zagrlila me je i ja sam nju
"Najvaznije mi je da si zdrava"
Sjeli smo na kauc i gledali film.
(...)
Ja sam se spremio za party i cekam Annu. Cuo sam ju kako se spusta niz stube. Na sebi je imala crnu usku haljinu koja joj je srecom pokrivala dupe s malim delkotejem. Zafuckao sam joj i primio ju za ruku. Otvorio sam joj vrata od auta i usla je. Vozili smo se 15minuta. Izasli smo. Nikoga jos nije bilo. Usli smo i zatekli Shakiru i Piyuea u nezgodnom trenutku. Ljubili su se tocnije on ju je jeo. Kad su skuzili da smo dosli odma me je Piyue odvukao van i dao mi pice. Anna je ostala s Shakirom.
Anna P.O.V
(Napokon XD)
"Prohodala si?"pitala me je Shakira dok me je vodila do Milanove sobe. Kad smo usli vidjela sam ga kako spava. Bio tako sladak. Kao mali medo.
"Ovo sam ti htijela pokazat"saptala je da ga ne probudi
"Presladak je..."
U sobu je usao Neymar.
"Nezelim vam smetat"Shakira je izasla a ja sam jos uvijek gledala u Milana.
"Presladak je"Neymar me je zagrlio iza leda
"Bude i nas tako bio sladak. Cak ce bit i sladi"
"Nedes valjda mi opet napravit djete?"
"Pa mogo bi ako ces bit zlocesta"poljubio me je u vrat i izasli smo iz sobe. Spustili smo se u dnevni boravak. Dosli su Dani i Messi sa zenom. Ja sam se pridruzila curama u razgovoru a Ney je otisao s deckima van do bazena. Bilo mi je dosadno jer je Shakira i Antonella pricale o djeci. Izasla sam van deckima. Priblizila sam se Neymaru i poljubila ga. Neko je pozvonio na vrata.
"Ja cu otvorit"rekla sam i krenula prema vratima. Otvorila sam i vidjela Oscara i Vanessu. Htijela sam iscupat juj kosu. Suzdrzala sam se i nabacila svoj lazni osmjeh i pustila ih unutra. Usli su jos neki iz Chelsea. Krenula sam prema Neymaru ali prekasno. Ney i Oscar su se poceli tuc. Dosla sam do njih i gurnula jednog od drugod. Vanesss je bila iza Oscara i kako se udaljio od Neymara slucajno je svoju curu gurnuo u bazen. Hahahaha. Ostala ekipa i ja smo umirali od smjeha a Oscar je pokusavao izvuc Vanessu iz bazena. I kako sesagnuo Dani ga je gurnuo u vodu.
"Ti ces se meni guzit"stucao je. Vidi se da je pijan. Ali to je i zasluzio (mislim na Oscara)
"Jesili dobro stari?"pitao je zabrinuto Bartra dok je umirao od smijeha.
"J...j...jesam. a zasto me to pitas?"
"Pa vidi se da si pijan"
Dani ga je cudno pogledao. Bartra je pozvao svoju curu da ga odvede do kauca.
(...)
Svi su otisli. Pomazemo Shakiri i Piyueu da pospreme nered. Samo se odjednom kod kauca culo hrkanje. Potpuno smo zaboravili na Dania. Neko je bio u kupaonici. Pokucala sam i usla. Bila je unutra od Dania cura. Plakala je.
"Ej zasto places?"
"Zbrukala sam se zbod tog majmuna"
"Ajde ti odi doma ja cu se pobrinut za njega"
"Hvala ti"
Otisa je. Bili smo gotovi s pospremanjem. Otisli smo doma i odmah kad smo usli u kucu bacili se na krevet i zaspali.
YOU ARE READING
Slucajan susret ZAVRSENA
FanfictionOva ce prica govorit o jednoj djevojci koja je za maturalac isla u Barcelonu. Tamo cejoj se dogodit susret s najpopularnijim Brazilcem koj ce joj promjenit zivot iz korjena. I vise nista nece biti isto.