OYUNCULAR:
SERDAR yüzbaşı: Mert kılıç
ERTUĞRUL ŞAKAR: Kordon Celil (TABUTÇU)
M.KORHAN FIRAT: ŞAHİN
Sungurlar bir aksiyon filmdir bu film tam tamına 5 yıldan beri devam ediyor.Bu film bir karapınar karakolunda başladı.Sonra Serdar üsteğmen asminle karşılaştılar asmin hastaydı. Yüzbaşı leylaya sevdalanmıştı leylada sevdalandı.Sonra leyla köyde annesini ölü buldu ve askere düşman oldu ve dağa çıktı orda komutan olan tererüst olan Baran çıktı oda leylaya sevdalandı.Ama leyla Baranı sevmiyordu Baranı ise rojda diye bir tererüst seviyordu ..
O zamanlar karakolda memiş,şahin,lazoğlu(hasan) ve en önemli kordon celil vardı şahin çok iyi nişancıydı memiş iyi bir askerdi lazoğlu ise fadime ninesinin okuduğu taramalı vardı.......
Memişin o günlerde tererüst bir kıza sevdalandı adıda berivan dı.Berivan ise sadece özgür kürdistan için çalışırdı bir tane başbelası tererüstlerin başı cemal vardı.Ne olursa olsun hep geri çıkıyordu yüzbaşından korkuyordu .......
SERDAR MERT vatan için herşeyini verirdi 1-2-3bölüm sonra naza çıktı ortaya albayın yeni görv verdi serdara bu görev nazayla evlenip tererüstlerin ne yaptığını öğrenmek için evlendiler...
Naza sevinirken leyla şaşırdı ama hayla busevdadan vazgeçmedi tüm asker şaşırmıştı artık yavaş yavaş bu görevleri öğrendi serdar mert celile verdi artık tererüstler uyanmıştı çatışmada şahin nazayı sıkıştırıp çatıştı şahin nazanmın yüzüne bomba attı . Nazanın yüzü paramparça olmuştu artık maske takıyordu serdar nazanın bir çocuğu oolduğunu örendi ve nazayla boşandılar.Serdar artık çok iyi savaşları yendi..........
VE İLK SERİNİN SONUNDAYIZ BİDAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ
YAZAR:MERT AY
YAYINCILIK:Vattpad.
Seri:1
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜRLER BİR DAHİKİ SERİDE GÖRÜŞÜRÜZ