Seděla jsem v autě a koukala z okna, prohlížela jsem si krajinu, která se měnila každou vteřinou z předměstí na centrum města, a ve městě se část s výškovými budovami, ve kterých se zrcadlil odraz Lukova černého auta, se změnila na část s krásnými parky, s fontánami a jezírky.
Pootočila jsem se na Luka a on se na mě sladce usmál a otočil se zpět před sebe. Najednou jsme se objevili znovu na předměstí, akorát na druhé straně města.
„A jsme tady. Tohle je sídlo Michaela." Luke ukazoval na vysoký bílý dům a usmíval se.
Garážová vrata se začla otevírat a z nich vyběhli kluci, a když viděli, že Luke nepřijel sám nebo s Lydií jako vždy, zarazili se a koukali na nás s otevřenou pusou dokořán.
„N..na..nazdar,co...co tady...no to je jedno, rychle dovnitř, už jsme objednali pizzu, nevím, jestli to bude stačit, nepočítali jsme s tím, že přijede i Becky. Luku proč jsi nám nic neřekl?" řekl Ash a kouknul se překvapeně na Luka a pak na mě.
„Tak to já zase půjdu, jestli vám tady překážím." hned jsem radši něco řekla a otočila jsem se k východu, ke kterému už jsem měla chuť vyrazit hned, jak jsem viděla pohledy kluků.
„Ale to ne! Kam si myslíš, že jdeš?!" vyhrkl vyděšeně Luke a smutně se na mě podíval.
„Vždyť jste mě tu nečekali, je mi to nepříjemné, protože vám tu určitě vadím, seženu si odvoz a zmizím." otočila jsem se zase směrem k východu.
„To je hloupost, zůstaň. My budeme rádi. To já jenom tak plácnul, vždyť tu bude dost pizzy pro všechny a Luke je náš kámoš a nemusí nám oznamovat, jestli si s sebou někoho přivede." Ash se snažil zachránit situaci.
„To byl jenom nemístný vtípek. Jenom nás překvapilo, že přišel tak konečně s někým jiným než s Lydií." řekl omluvně Calum a Luke mu věnoval zamračený pohled.
„Jo, přesně tak. Posaď se a já zajdu pro nějaké pití." usmál se Mikey a ukázal na křeslo vystlané polštáři.
„Tak dobře, jestli vám to teda nevadí, nemám s tím problém ani já." odpověděla jsem už klidně a posadila jsem se do křesla.
Vedle křesla byl stolek, na kterém byla spousta různých zákusků a chipsů. Najednou přiběhl Mike se skleničkami a taškou plnou flašek s pitím. Došel ke stolku a nalil mi džus a usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Luke se na nás kysele podíval a vzal si do ruky kytaru.
„Co bude? Nepřišli jsme se sem bavit ale zkoušet a to je rozdíl." okřikl Luke kluky.
„No jo, jenom jsem tady naší nové múze musel nalít, aby nám tu nevyschla." zakřenil se Michael a vyplázl na Luka jazyk.
„Mohl si nalít taky nám, ne?" zaskučel zezadu Ashton.
„Já zapomněl, že nemáte vlastní ruce, abyste si nalili sami." zasmál se Mike a vzal si svojí kytaru.
„Jakou bys chtěla zahrát písničku?" zeptal se Calum.
„Je mi to trapný, ale já žádnou vaší písničku neznám." odpověděla jsem zklamaně a cítila jsem, jak se mi rozpalují tváře.
„Já myslel, že ti tady aspoň Lukas nějakou pustil v tý jeho káře." řekl zklamaně Michael.
„Ne. Ještě ne." zamumlala jsem se skloněnou hlavou.
„Tak to se musí napravit. Můžeš se kouknout taky na náš youtube, máme tam spoustu nahranejch písniček a coverů. Ale teď ti zahrajeme třeba Teenage dream." navrhl Calum.
ČTEŠ
Ready for love {L.H.} cz (dokončeno)
Hayran Kurgu# Začátek tohohle příběhu se může zdát nudnej, ale pak už to má 'nějakej' děj. # Becky, obyčejná holka z L. A., která ještě nenašla toho pravého. Jednou se jí naskytne příležitost, jet na půlroční výměnný pobyt do Austrálie. Sydney, jasná volba. Dou...