Criss : Focul-Introducere

190 5 3
                                    

Salut eu sunt Criss şi sunt la şcoala 6 clasa a 6... Am nişte copii foarte ciudati in clasa sunt nebuni si prosti.... Bine nu sunt prosti toti... Pentru ca uneori te intelegi mai bine cu ei... Dar în general sunt cu capu....
Sincer cei mai buni prieteni din clasa sunt Mihai Bela si Roxy... Mihai mai e cu capu, dar  cu ei trei ma inteleg cel mai bine....   Defapt mai sunt unii copii în clasă cu care te intelegi dar uneori profita de tine isi bat joc de tine... Mihai Bela si Roxy sunt prieteni adevarati cu mine.... Ok deci urmeaza ora de matematică ultima ora din fericire si ca de obicei Nicu si Petre incep sa-si bată joc de profesorul de mate... Ei bine aşa sunt ei doi... Si iata ca ora de matematică se termina si plec acasă... Ca de obicei mihai sta dupa mine pentru că eu trebuie să aştept o prietenă din clasa cealaltă.... Dar am aflat că ea iese la ora trei şi eu ies la 1... De obicei eu ies la 1 si stau pana la 2 pentru ca asa spune tata.... El iese la ora 2 de la serviciu şi stau departe de aceea trebuie să plec la 2 odată cu el  fiindca stau foarte foarte departe de şcoală iar locul unde lucreaza este foarte aproape şi plecăm amândoi odata....
Ajungă acasă cu tata eu ma pun la televizor iar el pleacă cu mama la cumpărături... O să fac grătar yumy.... Delicios....
Şi vă daţi seama ce fac eu singura acasa ?
Petrecere cu prăjituri şi căţei !!!
Acuma stau pe laptop când vreau eu...
Parinti mei ajunsi acasa pregatesc gratarul si ajut şi eu.... Poate îmi iese ceva bun !!!

Cele 4 elemente ale naturii Book 1Where stories live. Discover now