-resimdeki alya
Ailemin ölümünden 9 yıl geçmişti. Ben hala onların öldüğüne kendimi inandırmam istemiyorum. Sanki hiç ölmemiş gibi, elimi uzatsam dokunacak gibi...
O yangın aklımdan çıkmıyor. Her ne kadar hata ne kadar küçük de olsam o yangını ben çıkarmış ve ailemi ben öldürmüştüm. Aklıma geldikçe göz yaşlarımı tutamıyorum.
Yangın olduğu gün annemle babam film izliyordu bende odamda barbie bebeklerimle oyun oynuyordum. Çocuktum işte, barbieleri masaya oturtup mumları yakarak ahenk katıcaktım. Çakmakla yakmaya uğraşırken en sonunda yaktım ama o an elim muma değdi ve yandı. O ufacık yanma mumu elimden atmama ve tülün tutuşmasına neden olmuştu. Çok küçük olsamda o günü dün gibi hatırlıyorum.
Yangın önce odamı sardı. Ben korkudan direk dışarı çıktım. Fakat annemle babam filme dalmış yangını farketmemişlerdi. Ta ki yangın odayı sarana kadar...
Komşulardan biri hemen beni kucağına alıp sakinleştirdi. Itfaiye de gelmişti. Hemen yangını söndürüp içeri daldar. Ben anneme babama sarılmayı düşünürken onların cansız bedenleriyle karşılaştım. 9 yaşındaki bi kız için ne kadar ağırsa bin kat mislini yaşıyordum.
Yağmur çok şiddetli yağıyordu o zaman. "Ah be yağmur o kadar şiddetli yağdın neden bizi o yangını söndürmedin. Belki kurtulsalardı ailemle yaşardım vicdan azabı çekmezdim."
Beni de teyzemle eniştem almışlardı. Onların çocukları yoktu zaten beni aldılar. Ilk başta zorluk çeksem de zamanla alıştım. Başka çarem mi vardı. Yine eskilere gittim teyzemin seslenişini duymadım.
"Alyaa!! Duymuyor musun kızım? Ben markete ordan da komşuya uğrucam enişten uyuyo gittiğimi söylersin" bende karşılık verip "tamam teyze sen çık" teyzem çıktığında bende kulaklığımı takıp müzik dinliyordum. Yaklaşık yarım saat geçmiş bende müziğin verdiği ritim ile dans ediyordum. O sırada eniştemin beni izlediğini farkettim. "Çok güzel dans ediyordun" ne diyordu bu? "Anlamadım? " eniştem bana doğru yürümeye başladı ? "Anlamayacak bişe yok çok güzelsin diyorum"Eniştem hızla bana doğru yürüyerek beni yatağa fırlattı. Üstüme çıkıp beni öperek etkisiz hale getirmeye çalıştı. Her ne kadsr bırak desemde sesim çıkmıyordu. Ittikce daha da yaklaşıyordu. Bir an ayak sesi duydum. Eniştem hemen kalkıp gelen sese yöneldik. Teyzem karşımda duruyordu. Ben utançtan başımı egerken teyzem bana bakıp "utanmıyor musun o kadar yedirdik icirdik. Yazıklar olsun sana verdiğim emeklere. Gözüm görmesin seni eşyalarını topla ve terket evi" tecavüzden yırtarlen şimdide evsiz kalicaktim. Ama olsun zaten bu adamla bir daha aynı evde kalmam.
Hemen eşyalarımı valizin içine doldurdum. Bir miktar da para biriktirmiştim beni bir müddet idare ederdi. Valizimi alıp aşağı indim kapıyı örterken teyzem açıp bana bir miktar para verdi ve kapıyı suratıma kapattı. Artık sokaklarda bir başıma, yalnız, çaresiz kaldım. Bir kız için ne kadar zorsa benim için bin misliydi. Tecavüzden kurtulup sokakta kalmak...
Ewet arkadaşlar ilk bölüm geldi. Lütfen sıkıcı diye vazgeçmeyin okumaktan çünkü baya olaylar olucak. Sıkılcağınızı düşünmüyorum daha Alyanın hayatına erkek giricek. Tatilde olduğumuz için bölümler hızlı gelicek... kalın sağlıcakla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geleceğim Olur Musun?
ChickLitAilesini kaybetmiş bir kıza tam akrabaları sahip çıkmışken ikinci terkedilişini yaşıyor. Bir genç kız için sokağa atılmak, kimsesiz kalmak ne kadar kolay olabilir ki? Önüne çıkan engelleri itemeyecek kadar güçsüzken kim onun elinden tutup çekecek...