Το πρωί της επόμενης μέρας, ο Ραφαέλ είχε καθίσει σε μια καρέκλα δίπλα στο παράθυρο του δωματίου του και ξεφύλλιζε το βιβλίο. Σταμάτησε στην εικόνα που είχε δει νωρίτερα, στον κουρασμένο άντρα που έγερνε πάνω στο σπαθί του και από πίσω στο μαύρο φόντο διακρίνονταν φιγούρες δράκων. Το όνομα του κεφαλαίου που ανήκε η ζωγραφιά, ήταν: Η δημιουργία του μαύρου πέπλου, κάπου είχε ξανακούσει αυτήν την ονομασία αλλά, δεν μπορούσε να θυμηθεί, έτσι αποφάσισε να διαβάσει.
Ο Γκράμιρ και οι δράκοι των βουνών Ένγκαλορ μάχονταν για πολλά χρόνια με τους Εσκάγνια. Ανάμεσα στης δυο πλευρές υπήρχαν πολλές απολύεις, αλλά κανένας δεν υποχωρούσε. Ο Έκτορας ήθελε να βάλει τέλος σε αυτήν τη μάχη και πολλές φορές με τον Γκράμιρ αναζητούσαν έναν τρόπο για να νικήσουν τους αντίπαλους τους.
«Πράγματι, με τη μαγεία των σφραγίδων μπορούμε να βάλουμε ένα τέλος, όμως υπάρχει ένα τίμημα το οποίο θα πρέπει πληρώσει με την ίδια σου τη ζωή», είπε ο δράκος κοιτάζοντας με το άγρυπνο βλέμμα του τον μικρό άνθρωπο μπροστά του.
«Δε φοβάμαι τον θάνατο. Εξάλλου όλοι κάποια στιγμή θα πεθάνουμε».
«Ναι, όμως δεν μπορώ να σε αφίσα να θυσιάσεις τη ζωή σου, εσύ είσαι η ελπίδα του λαού σου».
Ο Έκτορας κούνησε αρνητικά το κεφάλι του. «Ο καιρός που ήμουν στο επίκεντρο της προσοχής έχει περάσει. Εξάλλου η δύναμή μου αρχίζει να εξασθενεί... Ο γιος μου μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από εμένα. Είναι πιο ισχυρός, γεννήθηκε με το χάρισμα μέσα του, ενώ εγώ όχι. Το να δημιουργήσω αυτήν τη φυλακή είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω».
«Αυτή σου η απόφαση δε μου αρέσει, αλλά η γενναιότητα σου απέναντι στον θάνατο με γοητεύει, οπότε θα σε βοηθήσω. Οι μαγεία των σφραγίδων δεν είναι κάτι το απλό για αυτό θα σου δώσω μόνο τα απαραίτητα για να πετύχεις από του θέλεις».
Ο Γκράμιρ τελικά αποφάσισε να διδάξει στον Έκτορα την αρχαία μαγεία των δράκων και σιγά-σιγά άρχισε να του εξηγεί τους κανόνες της και τους περιορισμούς της. Οι πυγή της δύναμης κάθε ζωντανού οργανισμού είναι ενεργειακή αύρα που υπάρχει μέσα τους, οπότε οι αρχαία μαγεία τον σφραγίδων τρέφεται από την αυτήν την ενέργεια. Για να την επικαλεστούμε χρειαζόμαστε τα αρχαία σύμβολα που έχουν ορίσει οι δράκοι και με αυτά δημιουργούνται οι σφραγίδες.
Η σφραγίδες απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή στον τρόπο που θα συνδυάσουμε τα σύμβολα διότι όσο πιο περίπλοκες είναι τόσο πιο μεγάλη είναι η ενέργεια που θα χρειαστεί η σφραγίδα. Ο συνδυασμός των συμβολών δεν είναι εύκολο πράγμα για αυτό απαιτείτε μεγάλη προσοχή, αν γίνει κάποιο λάθος μπορεί να επιφέρει τον θάνατο στον χρήστη. Τέλος, για να εκτελεστή η μαγεία των σφραγίδων απαιτείτε ο χρήστης να πρόφερε τα σύμβολα με σωστά και καθαρά λόγια, έπειτα να αγγίξει αυτό που επιθυμεί να μαγευτεί ώστε η ενέργεια να περάσει σε αυτό.
ESTÁS LEYENDO
Οι Άρχοντες των Ανέμων: Ο δωδέκατος Νάρντουεν
Fantasía«Δράκοι... Τρομερές ιστορίες έχουν γραφτεί για αυτά τα μεγαλόσωμα θηρία, κόκκινα βαμμένες από αίμα ανθρώπων. Ολόκληρα βασιλεία καταστράφηκαν και κάηκαν συθέμελα μέσα σε μια νύχτα. »Δράκοι... Χρόνια έχει κανείς να δει κατάματα έναν, ο φόβος των κατο...