🎀Dansul🎀

200 8 17
                                    

Din acel sarut iese un pasional . El incepe sa ma sarute pe gat asta facanduma sa scot un sccrancet...

M:Adrien..

Ad:Vreau sa ne distram putin stiu ca vrei...doar..relaxeazate!

(daca nu va plac scene cu amor..va rog sa dati skip mai departe!:) va multumim!)

Eu accept si ma pune pe pat incepand sa ma saarute peste tot...Isi da jos tricol apoi pe al meu ,continua sa ma sarute pana cand imi da pantaloni jos apoi pe ai lui.....

(da...nu vreau sa continui..stiti voi ce fac😏🤣)

.......

Ma ridic somnoroasa in śezut si incerc sa imi amintesc ce s-a intamplat aseara....Apoi observ ca is goala....O nu...

Ad:Neata!

M:Aseara...am..sti tu?!

Ad:...Da?

M:Aolo..mama ma va omora..

Adrien incepe sa rada punanduse pe pat langa mine lunaduma in brate..

M:De ce razi? Nu e amuzan!

Ad:Uite! Ia aici!

Si imi inctinde tricoul lui...El se indreapta catre baie un intra si inchide usa...Eu imi pun tricoul pe mine si astept ca Adrien sa iasa de la baie. Insfarsit iese  ,ma ridic din pat ducanduma catrr baie dar Adrien ma prinde si ma saruta.

 Insfarsit iese  ,ma ridic din pat ducanduma catrr baie dar Adrien ma prinde si ma saruta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M:Nu puteai sa ma astepti?

Ad:Nup! Deja imi era dor de tine!*spune cu un zambet pe fata*

M:Bins gata...

Intru in baie unde imi fac un dus,rutina ma imbrac cu niste haine si ies....Il vad pe Adrien stand pe marginea patului butonand telefonul!

Ad:Gata?

M:Dap! La ce te uiti ?

Ad:Am primt un mesaj de la doamna...

Adrien isi indreapta telefonul catre mine sa citesc mesajul:

,,Atentie catre toti elevi! Cei care participa la concurs va rugam sa va prezenti ps scena din(***) pentru a va prezsnta talentele! Va multumim!"

Cand citesc asta ma apuca toti nervi...

M:Nu e de ajuns ca ne-a dat doar doua zile?! Acum trebuie sa il prezentam astaiz nici maxad nu l-am ter-

Adrien ma...saruta . Eh..ma ajutat sa imi revin

Ad:Scuze era singura solutie de a te face sa taci! Si oricum voiam sa te sarut!

M:Ma omori..si asta nu?

Ad:De asat ma aflu aici! Pitic!

Usa se tranteste de pereta de tresarim amandoi.

M:Ce mama..?

Al:ATI AUZIT CE VREA FEMEIA AIA SA FACEM AZI!?

Ad:Din pacate da...

Ni:A spus in doua ore sa fim acolo...

M:Mor...

Ad:Ba nu! Nu am chef sa fac coliva! Vom prezenta ceea ce am apucat sa creeam si dupa...improvizam!

M:Suna periculos dar..cred ca ae putea merge!

Al:Haideti porumbeilor! Avem de castigat un concurs!!

..............

...:Marinette, Adrien?

Ad:Da noi suntem!

....:Intrati in 3 minute!

Ad:ok multumim!

Domnul pleaca si ne lasa cum ne-a gasit..

M:ok ok ok..oooo doamnee!

Ad:Stai linistita!Vom reusi! *Si ii ofera un zambet de al lui senzual*

M:Mi-e teama...

Ad:Nu esti singura ,uite vezi! Toata lumea ne asteapta sa dansam extraordinar!

M:Da...bun incurajare ce sa spun*spun ironic*

Ad:Vreau sa spun...relaxeaxate si danseaza liber! Sunt aici ! Si nu te voi lasa sa cazi!

Nici nu mai stau pe ganduri si il iau in brate ...

M:Mersi!!

Ad:Pentru?*spune asta amuzat*

M:Pentur tot...,pentru ca esti mereu langa mine...te iubesc!

Ad:Si eu pitic!

...:Intrati!

Acum e acum. Intru cu Adrien de mana ...Ne prezentam . Ne uitam unul la altul increzatori si...incepem...

(ganditiva ca danseaza ceva de genu:)

Simteam ca pluteam! Mai ales cu el! Blondul cu ochii de jad si acel par dezordonat de care m-am indragostit! Pur si simplu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Simteam ca pluteam! Mai ales cu el! Blondul cu ochii de jad si acel par dezordonat de care m-am indragostit! Pur si simplu....pluteam!
  Terminam dansul...Auzim toata sala in extaz! Adrien ma lua in brate invartinduma!

Ad:Te iubesc,Marinette!

Tresar.....Imi deschid ochii...Nu...nu pot sa cred....Imi verific telefonul si vad....nu nu nuu! Este 1 Decembrie..ziua..mea...deci ..totul...tot! A fost doar un vis?! Parea atat de real...Incep sa plang din cauza tristetii..chiar voiam sa fie adevarat...Dar desigur..imaginatia imi joaca veste....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

    Deci..va rog mult...nu ma bateti! Stiu...v-am intristat...Imi pare rau! Dar promit ca in aceasta carte va aparea si Adrinette!
Va pup si va ador !

    Bug out!

Ps: Eu vam spus sa nu credeti tot ce scriu...se pare ca acesta era doar un vis..Inca o data scuze..

꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum