Adsız Bölüm 34

73 4 8
                                    

Biliyorum uzun zaman yeni bölüm beklediniz. özür dilerim taşındım ve okulum vardı. Bu ara belki birkaç bölüm daha atabilirim. umarım herkes sağlıklıdır. Kendinize iyi bakın hasta olmayın. yeni bölümle ilgili oy ve yorumlarınızı merakla bekleyeceğim^^

Chi impratorluğunda sujin hala aynıydı. Ruh gibi sadece kendine söylenenleri yapıyordu. Kahin imparatorun elinden kaçmıştı. Kahinin asıl hedefi imparatoru kuklalaştırıp imparatorluğu ele geçirmekti ama imparator kendini tutuklatınca planları yarım kalmıştı. Saray muhafızları tarafından yanındaki adamlarla birlikte kahin teslim olmayı reddedince muhafızlar tarafından çatışmanın ardından kılıcını yere düşürmüş tutsak olacağını anlayınca kol yeninden çıkardığı zehri yutmuştu. Saniyeler içinde olduğu yerde can vermişti. yanındaki birliklerle yardıma gelen imparator çaresizlikle yere diz çökmüştü. İmparatoriçeyi iyileştirmek için elinde hiçbir şey kalmamıştı.

Görünüşü imparatoriçe olabilirdi ama kukladan hiçbir farkı yoktu. Kahin yaşarken en azından kahinin istediği cümleleri söylüyordu şimdi ise sadece kendisine verilen komutları yerine getiriyordu ama tek kelime etmiyordu. İmparator tüm ülkedeki hekimlerin çözümlerini ve tedavilerini denetmişti ama sonuç değişmemişti. Kendisine bağırıp çağırıp bırakmasını isteyen prensesi özlemişti. Ruhsuz gözlerle bakan bir kukla haline getirmişti ama mutlu bile değildi. Sujin artık kimseyi sevmeyen bir kuklaydı. Sujini karşısına oturtup yüzünü avuçları arasına almıştı.

- Ne olur eski haline gel. Ne istersen yapacağım. Beni mahvetse de seni prense göndereceğim.

İmparator prenseste tek değişiklik olmadığını görünce dudaklarına eğilip öpmüştü. İmparator kalbinin yerinden çıkacağını hissetmişti ama ha duvarı öpmüştü ha sujini!! Tek tepki bile yoktu. İmparator hayal kırıklığıyla gülümsemişti. Güneşin son ışıkları odaya değiyordu. İmparator umutsuz bir şekilde karşısında açık mavi ipek kıyafetlerle oturan sujine bakmıştı. Tek cümleyle oldukları durumu açıklayabilirdi. Pişmandı çok pişmandı. Saray leydisi izin isteyerek içeri girmişti.

- Majestleri bir doktor geldi. imparatoriçeyi iyileştirebileceğini söyledi ama yüzünde bir yara olduğu için yüzünü kimseye göstermeyeceğini söyledi.

- Hımm eğer imparatoriçeyi iyileştiremezse öleceğini söyleyin. Eğer kabul ederse ben de onun şartını kabul ediyorum.

- Peki majestleri.

Bir süre sonra saray leydisi yanında hasır bir şapka giyen bir adamla gelmişti. Adamın şapkasının etrafı yüzünün görülmesini engelleyen bir tülle çeviriliydi.

- İmparatoriçeyi kesinlikle iyileştirebilir misin?

- Önce muayene etmeme izin verin.

Gelen gizemli doktor sujinin nabızını dinlemiş ve sujine sorular sormuştu ama tabiî ki hiç cevap almamıştı.

- Uzun yıllardır bu yöntemi görmemiştim. Kuklalaştırma yapılmış. Ruhu şu anda demirden bir kafes içinde şayet o kafesten kurtarmaya çalışırsak iki şey olabilir. Birincisi hafızası tamamen kayıp biri ikincisi de karakteri eğişen kendi kendine yazdığı bir hafızayı gerçek sanan bir kişi olabilir.

- Bu durumda eski hafızası asla geri gelmeyecek mi demek oluyor?

- Maalesef eskiden bu yöntem uygulandı ve ne yazıkki 100 kişiden sadece bir kişi eski hafızasıyla kuklalaştırmadan kurtulabildi. O kişide müthiş bir intikam duygusuna sahip olduğu için hafızasını kurtarabilmişti.

- Başka bir yolu yok mu?

- Ne yazıkki yok. Öncelikle majestelerine bitkilerden oluşan bir karışım içiraceğim. Yemek yerine bir hafta boyunca bu tıbbi çorbayı içmeli. Daha sonra 8. Gün bitkisel bir banyo yapıp o suyun içinde sabaha kadar kalacak ve biz 9. gün majestelerinin durumunu öğreneceğiz.

- Peki hemen tedaviye başla.

- Yalnız majesterinn karakteri tamamen değişebilir.

- Ne olursa olsun bu durumdan daha iyidir.

Sujine tedavi yapılmış ve sonunda 9. Gün gelmişti. İmparator heyecandan tırnaklarını yemişti. Sonunda sabah olunca sujinin kapısının önünde soluğu almıştı. Kapıyı açıp içeri girmişti. Hizmetkarlara sujini kimse uyandırmasın diye emir vermişti. imparator odaya girip hızlı bir şekilde prensesin yatağının kenarına gelmişti. Sujin yorganı başına kadar çekmiş uyuyor görünüyordu. İmparator yumuşak yorganı yavaşça kaldırıp sujini uyandırmayı planlıyordu ama...

prensesin yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin