პათოსი

476 93 14
                                    


საიდანღაც ყოველთვის იწყება.
ხშირად დასაწყისი ჩვენზეა დამოკიდებული და შეიძლება არც.
რაღაცის დასასრულს კი ნამდვილად ჩვენ ვწყვეტთ.
თეჰიონისთვის არც დასაწყისი უკითხავს ვინმეს და დასასრულიც კითხვის ნიშნის ქვეშ იდგა.

არავის უკითხავს სურდა თუ არა.
არავის უჩვენებია გზა.

არსაიდან ნასწავლი სიყვარულის მართვა, რომ ვერ შეძლო არ იყო გასაკვირი.

თავიდან ვერ ერკვეოდა.
ვერც შემდეგ ერკვეოდა.

სპეციალური ფორმულა არც არსებობს, სიყვარულის მართვის და სწორი მიმართულების, თუმცა როცა დაბნეული დგახარ სიბნელეში, დიახ, გეშინია.

როცა, ყოველ ნაბიჯზე ხვდები ადამიანებს, რომლებიც ამ სიყვარულის გამო გდევნიან, დიახ, გეშინია.

როცა შენი სიყვარულის ობიექტი, შენივე უახლოესი მეგობარი ხდება, დიახ, გეშინია და მე მესმის შენი!

მაგრამ შიში, რამდენადაც მასწავლებელია, იმდენად შეიძლება დამღუპველიც აღმოჩნდეს უგნურთა ხელში.

და დიახ, თეჰიონი უგნური იყო.

სჯეროდა, თავის სიყვარულს თუ არ გამოამჟღავნებდა ბოლომდე, ჯონგუკის გრძნობები ორივეს ეყოფოდა.
სჯეროდა, მისი ახლოს ყოფნა საკმარისი იყო და ამის შესანარჩუნებლად არაფრის გაკეთება მოუწევდა.

და დიახ, თეჰიონი ეგოისტი იყო.

მთელს სხეულში იმდენად ჰყავდა გამჯდარი ჯონგუკი, თავიდან შეჩვევასაც კი დააბრალა გულუბრყვილოდ, მაგრამ რვა წელი.
ჯანდაბა რვა წელი ჩვევის "გადაგდებისთვის" ძალიან ბევრია.

და დიახ, თეჰიონი ნარკომანი იყო.

ჯონგუკი მისი ნარკოტიკი იყო და რა დროც არ უნდა გასულოყო, ის ყოველთვის დაუბრუნდებოდა მას, პირველივე შესაძლებლობისთანავე.

ახლა ისწავლა სწორი მიმართულების მიცემა თავის გრძმობებზე.
ისწავლა, რომ არ უნდა ეჯობნა ეგოიზმს მისთვის.
ისწავლა დაფასება და ხელმეორედ შეუყვარდა ჯონგუკი თითქოს.

Graffîtî   Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum