NOWE KSIĄŻKI

882 19 10
                                    

Moi drodzy w ostatnim czasie na profilu nic się nie dzieje gdyż nie mam czasu na udzielanie się na Wattpad'zie, cóż BiolChem daje o sobie znać, a na studia nie dostanę się przez pisanie amatorskich opowiadań, jednak nie piszę tutaj, żeby wam ponarzekać lecz dać możliwość swego rodzaju wyboru.

W przeciągu paru miesięcy porozpoczynałam parę książek z Uniwersum Harry'ego Pottera ale nie wiem, którą udostępnić i co za tym idzie kontynuować, dlatego właśnie liczę, że pomożecie mi w tym wyborze. Przepraszam wszystkich, którzy liczą na nowe książki związane z Anime ale nie mam już takiej fazy jak kiedyś, raz na jakiś czas coś obejrzę ale jest to rzadkość, więc uwierzcie mi, że nawet gdybym zaczęła coś z np. Naruto raczej nie byłoby to nic nadzwyczajnego.

Oprócz Fanfiction rozpoczęłam tworzenie swojej autorskiej książki, którą mam nadzieję do świąt udostępnić, nie całą rzecz jasna ale jeden rozdział tak by sprawdzić jak się przyjmie.

Proszę o napisanie w komentarzu, którą książkę z HP chcielibyście zobaczyć najszybciej :

1. Harry Potter przez parę lat wychowywany przez Gellert'a Grindelwalda i jego nowych uczniów, w wieku 13 lat idzie do Hogwartu na swój 3 rok by za rozkazem "dziadka" zacząć nowe życie w jednym z czterech domów. Pod przykrywką nauczycielki numerologii kryje się kobieta będąca dla Gellert'a jak córka, a Harry'ego niczym matka, zrobi wszystko by chronić młodego dziedzica Grindelwald'a i Potterów oraz by poprowadzić go do nieuniknionej walki z Czarnym Panem.

~Fabuła dotyczy w głównej mierze Harry'ego i jego przygód, nie wiem z kim go zwiążę ale na pewno będzie to para Hetero, pobocznym ship'em będzie kobieta opisana powyżej z Severusem, Syriuszem lub Remusem~

2. Zamiast chłopca, 31 lipca rodzi się dziewczynka... Dziewczynka do złudzenia przypominająca swoją matkę przez co jest nienawidzona przez swoje wujostwo (jeszcze bardziej niż Harry). Rosalyn Lily Potter jest cicha i spokojna ale za razem brawurowa i szczera, zadziwia swoich nauczycieli na każdym kroku, a zwłaszcza dyrektora... na przykład gdy trafia do domu węża i zaprzyjaźnia się z potomkiem rodu Malfoy'ów.

~Rose będzie z chyba z Draco, ale spokojnie nie będzie to kolorowa miłość bez przeszkód, wszystkie poboczne chyba tak jak w uniwesum~

3. Wybraniec oddany do sierocińca prowadzonego przez byłych oficerów wojskowych, żołnierz w ciele dziecka, nierozumiejący świata magii ani wolności jaką posiadł idąc do Hogwartu, przez swój brak wiedzy i doświadczenia nie boi się niczego co czyha w zamku czy poza nim, ma tylko jednej lęk... wspomnienia... Wspomnienia, wyniszczające go od środka... Wspomnienia, które Lord Voldemort z wielką chęcią wykorzysta na swoją korzyść... Tyle, że Czarny Pan nie zdaje sobie sprawy że bohater zyska przyjaciół i rodzinę, którzy rozświetlą jego życie.

~Harry będzie chyba z Hermioną, może ewentualnie Luną~

4. Era Huncwotów! Lily i Petunia w wieku 10 lat poznają Severusa Snape'a - chłopca z bogatej posiadłości. Młodsza z sióstr dowiaduje się, że jest czarownicą i razem z nowym kolegą za rok. Młody Snape niezbyt chętnie mówi o swoich rodzicach lecz w końcu się przełamuje i informuje rudowłosą, że jego rodzice należą do dwóch czysto krwistych rodów. Rok później w pociągu do szkoły poznają Pottera, Lupina, Pettigrew i rodzeństwo Black. Co się stanie gdy po pewnym czasie Huncwoci, Lily i trójka Ślizgonów staną się najlepszymi przyjaciółmi. Czy uda się zmienić przyszłość i uratować rodzinę Potterów? A może takowa nigdy nie powstanie gdyż ktoś inny zwiąże się z Lily?

~Nie będę się tutaj rozwodzić nad tym jakie będą związki gdyż to by był za duży spoiler, najważniejsza kwestia jest taka że tutaj Syriusz Black ma siostrę bliźniaczkę~

5. Typowy Severitus. Harry Potter w dniu 11 urodzin dostaje wiadomość napisaną przez Lily przed jego narodzinami. Dowiaduje się wtedy że jego ojciec żyje ale nie zna imienia ani nazwiska, jedyną wskazówką ma być stary podręcznik do eliksirów dla uczniów 6 roku. Severus nie ma pojęcia o istnieniu swojego syna i nie może znieść widoku dziecka swojej ukochanej i Jamesa Pottera.

~Harry po namówieniu Tiary Przydziału trafia do Gryffindoru i próbuje odnaleźć informacje na temat ojca przy okazji rozwiązując zagadki związane z Voldemortem. Chyba będzie to Harry x Pansy ale nie jestem pewna i Draco z Ginny lub Hermioną~

6. Harry Potter wychowany przez smoki i ich jeźdźca, gdy starzec umiera to chłopak sprawuje pieczę nad tymi wspaniałymi tworzeniami dalej ucząc się Magii Żywiołów. Jest wściekły gdy w wieku 14 lat dowiaduje się o Turnieju Trójmagicznym, w którym mają być wykorzystane schwytane smoki. Pojawia się podczas pierwszego zadania uwalniając wszystkie stworzenia, wzbudza tym szok i poruszenie, sytuacja wygląda jeszcze gorzej gdy sam powala nauczycieli i aurorów chcących go schwytać.

~ Myślę, że zrobiłabym z tego Drarry lub związek z Luną lub OC~

Ps. wiem, że jest tego dużo ale bardzo proszę o subiektywną odpowiedź gdyż może wasze głosy zmotywują mnie do kontynuowania działalności na Wattpad'zie.

Susan Black

You're my whole world //Kakashi x Oc//Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz