Ahoj!! Díky téhle skladbě jsem to měla napsané za dvacet minut, přijde mi opravdu uklidňující <3
Věnováno stephanye_99 <3
Dobře, už mi přestala docházet trpělivost. Nejen, že mě sledovala snad na každým kroku a pořád se na mě snažila mluvit, ale ona si prostě vtrhne do naší šatny, jako by se nechumelelo a co jako ode mě čeká? Doufám, že nechce, abych na ni byl milý. Koukám, že si Oikawu opravdu dobře hlídá.
,,Už mi řekneš, co máš na mě tak důležitého, že jen tak vtrhneš do naší šatny?",,Tak za prvý...nebavilo mě poslouchat, jak neprávem křičíš po Tooruovi a za druhý...kdybys nebyl jen sebestředný idiot, mohli jsme si už dávno promluvit a Tooru by na tom možná nebyl tak špatně."
,,Nepřijde mi, že by na tom byl tak špatně a urážku inteligence si nech."
,,Nepřijde? Jo a víš proč? Tooru měl pravdu, nic nevidíš, neposloucháš ho a nesnažíš se ho pochopit. Všiml sis, že ten trouba si zakrývá kruhy pod očima make-upem, že se poslední dobou sotva drží na nohou, že vypadá, jako by chtěl umřít..."
Nevěděl jsem, co na to dodat. Štvalo mě to, štvalo mě, že byla tak chytrá, že to všechno viděla a snažila se to řešit. A já se to naopak snažil přehlížet. Štvalo mě, jak byla dokonalá. Neměl jsem ji za to rád...nesnášel jsem ji.
,,Dobře, tak nemluv. Je mi to jedno, ale aspoň poslouchej! Vím, že si myslíš, že za vaše problémy očividně můžu já, když mě každou chvíli probodáváš pohledem, ale pleteš se. Taky vím, že si myslíš, že jsem jeho holka, ale to taky není pravda, jen jsem nechtěla, aby trpěl a snažila se mu pomoc. Jenže...poslední dobou se to vymklo z rukou i mě a už mu nedokážu pomoci. Něco mi říká, že důvod, proč je na tom Oikawa takhle, jsi TY! Tak mi prosím řekni, co se mezi vámi stalo. Oikawa mi nic neřekne a jestli to takhle bude dál pokračovat...nakonec bychom o něj mohli přijít."
Jo tak teď mě dostala úplně. Proč jsem si myslel, že spolu chodí? Proč jsem ji vlastně tak nenáviděl, když za nic nemohla? Jsem opravdu tak slepý hlupák? Nechtěl jsem přiznávat chybu, ale jestli je na tom Oikawa takhle, měl bych překousnout svou hrdost a asi jí to říct. ,,Máš pravdu, můžu za to já. Minulý rok jsme se opili a já udělal něco, co podnítilo Oikawu přemýšlet o tom, na jaký pohlaví je. Chtěl jsem na to zapomenout, ale on nemohl a teď nemůžu ani já a když jsem viděl, jak se s tebou usmívá, začal jsem žárlit. Poté jsme se začali hádat stále častěji, pak jsem ho prostě jen tak políbil, protože jsem chtěl, ale nevěděl jsem, že to s ním udělá tohle..."
Momentálně jsem byla beze slov. Nejen, že mi vážně normálně odpověděl, ale také se potvrdila ta nejmíň pravděpodobná domněnka. Proto se i se mnou Oikawa cítil poslední dobou tak hrozně, nechtěl mi ublížit, a tak to držel v sobě.
,,Myslela jsem si to, no už tě nechám být...",,A co budeš teď dělat?"
,,Co bys řekl, pokusím se to celé nějak vyřešit, nechci, aby to trvalo ještě déle, jen protože spolu vy dva nemůžete mluvit normálně. Oba jste idioti, takže je na čase vám otevřít oči." řekla jsem a odešla.
Opravdu milá to holka, pomyslel jsem si.
Pokračování příště...
S láskou Vaše Tsukki <3
ČTEŠ
,,Otevři oči!" [IwaOi] ✔️
RomansaByl jsem obyčejný středoškolák a jako každý toužil po lásce. Měl jsem nejlepšího přítele, kterého jsem opravdu miloval. Seznámili jsme se na nižší střední, kde jsme se spolu přidali do volejbalového klubu. Volejbal byla naše láska, dokonce i na vyšš...