Hei! Ma numesc Bella si am 18 ani. Sunt o fana a unei trupe One Direcțion. Canta foarte bine. Am parul lung si negru,ochii albastri si sunt din Liverpool. Si sunt la liceu. O dimineața normala. Ma trezesc somnoroasa si ma duc la baie pentru a face un dus. Dusul a fost liniștitor pentru ultima zi de liceu. Îmi înfășor un prosop in jurul corpului meu ud si ma duc spre dulap pentru a ma îmbrăca. Îmi iau lenjeria mea intima rosie ,o pereche de blugi stramti ,un tricou rosu si o pereche de teniși negri cu tinte. Ma duc din nou la baie si ma spăl pe dinți. Cobor jos,ca doar sunt la etajul al 3. Acolo ma aștepta mama fericita. Stai ce?! Este fericita?! Nu a mai fost fericita decand a murit tata.
E: Buna dimineața mama! Ce faci? Si de ce ești așa fericita?
M: Pai... Si tu a sa fii daca o sa îți dau vestea.
E: Pai zi odată femeie! Ce este?
M: Am luat 3+tu bilete de avion si 3 +tu VIP pentru Londra la concertul ăla...cum se cheamă trupa...,ăăă one ...cum?
E:ESTE ONE DIRECTION FEMEIE! Oh! Mersi mersi!
M: Poti sa le inviți si pe Denisa,Eleonor si Perri.
E:Mersi mersi! Ești cea mai buna mama! Te iubesc!
M: Dute la școală acum si da-le vestea. O sa vorbesc eu cu mamele lor.
E:Paaa!
La școală eram cea mai fericita iar după ce le spun fetelor o sa fie si ele!
P:Ce-ai pățit tu femeie nebuna?!
E: Daca va spun nu o sa ma credeți!
P&E&D:Ce?
E:DupascoalamergemlaaeroportcasamergemlalondrasiambileteVIPpentruamergelaconcertultrupeiOneDirection!am spus cat de repede am putut
P&El&D:CE?!?!!!!?
E:Da!
După școală,am luat premiul 1 dar nu ma laud,bine doar puțin. Eu cu prietenele mele ne-am făcut bagajele caci peste o săptămână era concertul. Am pus foarte puține haine.
D:Mai ai multe?!
E:Abia am pus un geamantan!
D:Daca pentru tine înseamnă un geamantan 5 geamantane e bine!
E:Hai ca nu e mult.
M:Haideți fetelor! Trebuie sa mergem!
Toate:Bine mama!
Ajunsesem in aeroport. Si intrasem in avion după mii de lacrimi.
-A DOUA ZI-
D:Bella,hai sus,am ajuns!
E: Mmmm... Unde?
(Lui Eleonor ii voi zice El)
El: Băieții trec pe langa noi! Doar nu vrei sa te faci de ras,nu?
E:Aaaa! Am ajuns! Yeiiii!
-IN HOTEL-
E:Wow! E-e frumos!
D:Dada. Treci la dezbachetat.
P:Nu-i rani sentimentele. Nu a mai văzut un hotel pana acum!
Las ca vede ea. Doar sunt regina farselor. Muhahaha!
P:Abia aștept sa il vad pe Zayn!
El:Eu pe Louis!
D:Eu pe Harry!
E:Oh mai tăceți! Trebuie sa ne culcam! Maine mergem la cumpărături!
-DIMINEATA-
E:Cutremur! Aaa?
Mint.
P&D&El: Ce?! Aaa?!
E:Haha! Daca ați ști ce fata ați făcut! Eu ma duc la baie!
Îmi aleg din dulap un tricou mov si niste pantaloni strâmți,bascheți albi. Îmi fac rutina zilnica. Fetele zic ca am stat 3 ore.
CITEȘTI
Prinsa cu One Direction
FanfictionBella dorește sa ii cunoască pe One direction,ea se va îndrăgostii de cineva din frumoșii băieți. Pe parcursul citirii veți afla mai multe lucruri!