Subaha jaab ami ke awaz par haya oti ...tu boht dayer ho gaye thi....wo kamrye sey bhar gaye..
Mei tum sey baad mei baat krta howa...arsal ney phone ke tarf dekh kr kaha...
Tum aj college nahi gaye...arsal bola
Nahi..wo tbyat kuch teek nahi thi...haya ney kaha
Q...kiya howa..agar tbyat zayada kharab hey tu dr. Key pass chalye...arsal ney haya ki tarf dekh kr kaha
Nahi mei teek...haya boliHaya jaab kitchen mei aye ...tu boowa microni bana ragi thi...haya ney unko salam kiya awr table phar beyt gaye..
Aj nashtey key table par aap key barye mei boht beyhes howe..boowa ney haya ko juice deyteye howeye kaha
Merey barye mei?? Haya pareyshaan hokar boli...
Haa..barye sahab keh raheye tey aj sey ahad sahab ap ko parhayengey!
Kiya..! Haya taajoob sey boli..Najaney oseye ye jan kr khushe howe ya nahi magar wo ek ajeeb dar ka shekar hogaye..wo seeda ami key kamreye mei gaye...
Ami ye sab kiya hey...wo guseye sey boli....
Kiya howa? Ami ney jayenmaaz sey uthtye howey kaha...
Ahad bhai mujhye parhayengye? Haya boli...Haa tu.. es mei itna gusa honeye wali konsi baat hey? Ami boli...
Lekhn mei unsey kesey parongi..? Haya bed par beytye howeye boli...
Q..! Tumhai kiya msla hey usye
Ami boli...
Nahi kuch nahi...haya ye keh kr kamreye sey baher gaye...Mei tu unkeye samnye baat tak nahi kr sakhi...wo boht khudgaraz insan hey...kese ke feelings ka khyal nahi rakhtye..mei keyseye...haya ney dono hatho ko maltye howeye kaha....
Jab sham ka waqt howa tu lujana uskey kamrye mei aye...
Kaal test hey...physics ka haya..meyneye tu college mei sajla sey krleye sarye topics aur tum Q college nahi gaye..?
Lujana boli...
Acha...tum ney khud tu study krle lekh mei kiya karongi... mujhye koon parhaye ga ab? Aur tu...mujhy subha uta tu leyte.. haya ney lujana ko mookha martye howeye kaha...Acha bahi mei tu chali...
Lujana ut kr boli...
Kahaa? Haya ney uske tarf deyk kr kaha...
Sajla ke mangni ka Function hey hum dono ko invite kiya hey...tumhai tu kahe jana nahi hey tu mei tu jawonge... lujana kamrye hey nekhlye howe boli...Lujana ke bache!!! Abhi bata thi hoo mei tumhai....haya ney pass parye cushion ko utatheye howeye kaha....
Usney lujana key pechey cushion peynka ...tu wo ja keye arsal key moo par laga...
Ohhhhhhh...haya ek dam boli...
Arsal tumhai lage tu nahi na..so sorry .... haya ney cushion utathye howey kaha...
Jaab key arsal haya ke batye sunta raha aur kuch nahi bola...
Arsal! Haya boli...
Hmmm...arsal bola....
Kiya howa zoor sey lage? Haya ney arsal ki taraf dekh kr kaha....
Haa...haa shayad...arsal muskorata howa apney kamrye ke tarf gaya...Ese kiya howa? Haya boli...
Chaal haya ...tumhai study bhe krne hey...haya khud sey boli...aur room mei akar bed par parneye key leye beyt gaye...
Dinner krnye jab sab beyt gaye..tu mamojan ney haya sey kaha key ahad ko bolwa ley...
Haya ahad key kamrye ke taraf gaye..tu room ka drwaza koola howa tha.... wo bena knock krkey room key andar gaye...
Room mey har tarf andeyra tha.. usney awaz de..ahad bhai..
Magr koye jawab nahi ayaa... wo waps drwazye ke taraf mori tu ek awaz ney usye rokh leya...Kese ke room mey knock krkye ana chahaye? Ahad bola...
G...haya boli...Haya waps arahete..tu rastye mei usye...arsal mela wo janey lagi... magr arsal ney usey awaz di...
Haya! Arsal bola...
G.... haya boli...Kiya tum aj raat hamrye saath jawo gi bahar..arsal bola...
Nahi...haya ney kaha
Magar Q? arsal ney tajuoob sey kaha...
Mera test hey kaal aur weysey bhi lujana ghar par nahi...qo hote tu zaroor jati..haya boliOseye mei wapsi mei pick krlonga..call aye thi oske...
Arsal bola...Immsal ap aur ahad bhai chalye jaye...mei pher kabhi sahi... haya ney jatye howeye kaha..
Jab sab dinner krney beyt gaye..tu arsal ney ahad ke taraf dekh kr bola...
Ap jayengeye hamarye sath..
Nahi kaal boht important meeting hey mere tu es leye boht kaam hey aj...tum loog jawo ...mei pher kabhi sahi...
Ahad ney salat leytey howey kaha...Bhai mujhy tu jana hey...momani jan boli...
Teek hey phir hum saab jayengey..haya aur ahad ghar par hongeye...arsal bola...Tum bhi chalo haya beyta..! Momo jan bolye...
Wo kal test hey mera physics ka aj bhi college nahi gaye...tu es leye...Acha acha... teek hey wesye bhi ahad ghar par hey wo tumhai par ha dey ga...awr aj key baad wo tumhai parhaye ga... QK tumhai Medical test deyna hey tu ab boht mehnat krna hoge tumhai....mamo jan ney kaha...
G.... haya ney jwab deya...Sab ghar walye ...bahr gaye thye ghar par sirf imssal, haya aur ahad thye....
Haya apney kamrye mei beyte thi itney mei ahad ayaa...
Parna hey aj? Ahad bola...
Ap parhayengey ? Haya ney ahad ke tarf dekh kr kaha...
Hmm..keh kr ahad bed par beyt gaya...
Haya ney drtye howey books ageye ki...aur ahad osey parhanye lagaa....itney mei uskey mobile phar msg aya...
Haya ney mobile ko table par rakha....ahad useye ajeeb nazro sey dekh raha tha... wo usey phir sey parhanye laga... itney mei phir mobile par ringtone ki awaz aye..mgr es mrtaba call arahi thi...haya ney phone ke tarf deyka tu ahad ney phone guseye sey utaya...
Arsal!...ahad ney phone haya ke tarf barhatye howey kaha...
Haya ko boht ajeeb laga ..aj pehle mrtaba usey u laga jeysey ahad bhi usey chahta hey...magr keh nahi pata...agar esa nahi tu wo es tarha q react kr raha hey... os ney phone leya aur call attend krny key leye bahr Gaye...
Kaab sey msgs pey msgs keye jaraha ho aur tum jawab he nahi dey rahi? Arsal bola...
Wo mere phone mei charge km ta tu charging par tha es leye tum batwo kiya baat hey? Haya ney joot boltye howeye kaha....
Icecream leyne ti tumhary leye...socha poch lo ... arsal bola...
Hmmm...strawberry wale ley lo..haya boli...
Teek hey!..arsal ney call kahtye howeye kaha...
Haya room mei wpas aye tu ahad room mei nahi tha.. useye pta chal gaya key ahad ko arsal ka call krna acha nahi laga...mgr zaroori tu nahi ... key jo mei samaj rahe ho asa ho he nahi... haya khud sey boli...
Wo phone rakh kr necheye gaye tu imsaal aur ahad loan mei beytey baatye kr raheye thye...wo seeda kitchen ki taraf gaye..aur pani ke bottle hath mei ley kr waps room ki taraf janeye lagi...
Haya..imsaal boli...
G ...haya ney mortye howeye kaha...
Ye book zra ahad key room mei rakh do...imsaal ney book haya ke taraf barhatye howeye kaha...
Tu ahad ney achank book imsaal key haath sey ley leya aur bola...mei apne cheezye khud ley ja sakhta ho...Haya ko bara ajeeb laga ...wo seeda apney room ke taraf gaye..itney mei horn bajney ke awaz aye haya seeru mei he rukh gaye...ghar walye andar aye...arsal key dakhel hotey howey pehli nazar haya par pare ju seeru mei kare howe thi ...wo seeda oskey pass gaya...aur icecream agey krtye howeye bola...ye tumhary leye... haya ney thanks aur tore se smile krtye howey icecream leya....
Ahad jo necheye imsaal ky pass beyta tha...waps araha tha... jab usney haya aur arsal ko dekha ...to bola...
"Excuse Me"... aur jaat sey haya key pass sey nazarye jukaye chala gaya....Stay tuned for the next episode which is going to be very interesting....🤗🤗
Thanks for your support and love...❤
VOUS LISEZ
EK TARFA.....💔
FantastiqueEk tarfa....a story of love, struggle and women education....🔥