61.rész

169 16 0
                                    

*Harry szemszöge*
~ Két óra múlva ~

Egy ismeretlen helyen voltam. A halántékomat dörzsölgetve néztem körbe. A fejem eszméletlenül fájt. Megfogtam a telefonom, majd az első akit láttam, hívtam.
- Na, lenyugodtál? - kérdezte hűvösen Liam.
- Mi van? Hol vagytok? - kérdezgettem, kérdésére nem felelve.
- Meki - mondta röviden.
- Megyek - nyomtam ki, majd minden erőmet összeszedve elindultam a Meki felé. 

200 méter gyaloglás után a Meki bejáratában találtam magam. Beléptem, minden szempár rám szegeződött. Legtöbben susogni kezdtek, páran meg odajöttek hozzám.

Miután már senki sem volt a közelemben, a fiúk asztalához léptem.

- Hol van Sophie? - kérdeztem azonnal, látva, hogy a lány nincs itt.

- Nem mintha közöd lenne hozzá - vágta rá Louis.

- De igen is van közöm hozzá! - szóltam vissza.

- A hotelben maradt Zaynnel - felelt szemforgatva, engem pedig elöntött a düh, amit próbáltam leplezni, de nem sikerült.

- Harry, ne csináld már. Csak barátok! Meg is beszélték tegnap - mondta Liam.

- Az egy dolog, de nem akarom, hogy Zayn bármilyen nemi viszonyt folytasson Sophieval! - szinte kiabáltam.

- Bazdmeg Harry, nem lehetne halkabban? - förmedt rám Louis.

Szótlanul kihúztam a Liam melletti széket, majd leültem. Abban a pillanatban megszólalt Louis telefonja.

- Halló?

Pár másodperc múlva letette, mire mindannyian kíváncsian néztünk rá, kivéve Niall. Ő evett.

- Sophie és Zayn mindjárt itt vannak - felelte, mire ideges lettem. 

Ha Zayn bármit is mert csinálni vele, nem éri meg a holnapot..

Érzések Közt {One Direction ff.}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant