Luke pov.
Când am ajuns acolo toţi se uitau la noi. Poate pentru că erau uimiți să vadă așa zisul "tip nou" cu fata aceasta? Îmi trebuie niște răspunsuri. Toate acele târfe cu păr roz, sau mai știu eu ce culoare din curcubeu se uitau ciudat la noi. Unele aveau părul în 3~4 culori, ceea ce mă speria.
Când să intrăm în sala de mese, Kath m-a luat de mână, iar eu am tresărit.
Aceasta văzând reacția mea, mi-a zâmbit. Toţi 4 ne-am luat câte ceva și ne-am așezat la cel mai retrasă masă din sală.
Se pare că din prima zi m-am împrietenit cu Mads și Jess. Kath. Cred că e deja prea mult..
Kath pov.
Știu, știu, știu a fost ciudat că l-am luat de mână, dar a trebuit să fac asta. Ori asta, ori târfele "curcubeu" săreau pe el. Pot spune chiar că atunci când l-am luat de mână ceva mi se întâmplase. Nu știu exact ce, dar mi-a plăcut.
De la atâta pălăvrăgeală timpul s-a scurs foarte repede și ne-am îndreptat spre ora următoare.
Pe la jumătatea orei m-am scuzat, spunând ca vreau să merg la baie, dar de fapt nu aveam chef de fizică. Am stat cam 30 de minute lângă dulap, stând pe Facebook. Dar îmi dădusem seama că acum 10 minute toţi plecaseră și eu am pierdut noțiunea timpului. Nimeni nu mai era in clasă. Mi-am luat rucsacul și am ieșit.
Când sa ies pe poartă, Jess și cu Mads se pare că erau în "călduri" . Nici nu m-au observat așa că mi-am continuat drumul.
Am intrat pe alee, deci mai aveam 3 minute și ajungeam acasă in patul meu, dormind.
Treceam strada când cineva m-a oprit din visat apucându-mă de talie.
Era Luke. Se pare că eram neatenta si m-am fi putut ciocni de vreo mașină. La dracu.
-Data viitoare, lasă visatul și trece strada pe verde, bine? Spune el râzând .
-Bine, bine. Afirm zâmbind.
Mai era o casă și ajungeam însfârșit acasă.
-Ce te aduce pe aici? Îl întreb pe Luke.
-Păi...știi tu, aici locuiesc. Și gesticulează spre casa din faţa noastră.
Așa e. Cum am putut uita. Familia Johnson se mutase de curând.
-Aha, păi se pare că vom fi vecini. Spun cu un zâmbet șters.
Îmi întoarce gestul și plec. Nu știu ce se întâmplase cu mine, dar m-am întors și l-am sărutat pe obraz.
-Mulțumesc! Îi spun aproape roșind.
N-am mai așteptat să zică ceva, și am fugit cât m-au ținut picioarele.
Ajunsă acasă, și văzând ca nici mama, tata sau fratele meu nu sunt acasă, m-am dus să dorm.
Luke pov.
Ce se întâmplă? E totul așa de brusc. E destul de drăguță, dar.....
________________________________________________________________________________________
Hei all. Deci nu știu dacă e atât de lung cum ati vrut, dar nu am avut timp să lucrez mult la el.
Kisses :>
-L.
CITEȘTI
I need you [Luke Hemmings]
FanfictionKath este o adolescentă respingătoare, până când în viața ei apare cineva care o schimbă. Oare schimbarea va fi in bine? Prin ce va trece pentru fericire?