Capitolul 2

2.4K 116 14
                                    

Fetele zic ca am stat 3 ore. Apoi intra fetele si eu ma duc in bucatarie sa îmi fac o cafea. Maine era concertul si azi mergem la cumpărături.

El:La cumpărături!

P:Yeiii!

D:Da...

                       -LA CUMPARATURI-

E:Mergem la H&M! Da?zic eu cu o fata de cățelul plouat.

D&P&El:Avem de ales?

E:Nu.

Am alergat prin H&M si in sfârșit am ales ținutele. Eu o rochiță scurta si tocuri roz,bine tocurile au fost ideea lui Perri, dar daca ma nenorocesc o nenorocesc eu pe ea. Denisa o rochiță  cu tocuri albastre,Eleonor o rochiță si o tocuri roși si Peri o rochiță cu tocuri mov. Toate ne plătisem hainele cu cardul de credit pentru ''urgente".


P:Offf! Nu credeam ca o sa zic asta dar,am obosit de la cumpărături. Si îmi este frica de tine!

Dada când merg la cumpărături nu plec așa repede. Tuturor le este frica de mine. Denisa cu Eleonor stau in spate tremurând de frica.

E: Acum mergem la o cofetărie ca îmi este foame.

D: Tie mereu ti-e foame Bella!

E:Eh da!

Am mâncat puțin,dar fetele spun ca am mâncat jumate din cofetărie. Eteh na. Am mai mers prin magazine,plictisitor dar! Ce?! Vad eu bine? One direction?

E: Fetelor uitativa in fata!

D:Unde?

E:Nu in stânga in fata!

D:Aaaaaa! One direcțion!

Tipa ea si i-am pus mana la gura aia mare care scoate perle.

E: Hai acasă!

P:Ooo! Regina cumpărăturilor este obosita! Oooo!

                                     -ACASA IN HOTEL-

Când am ajuns acasă direct in pat ne-am dus! Oh! Eram obosita. Noapte buna!

Prinsa cu One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum