Pov. Hyunjin
Felix pare supărat, asa ca decid sa îl las sa plece. Nu îl urmăresc, deoarece știu ca va fi și mai nervos.
Ramanem doar eu și Yu.
Y: Ce a pățit?
H: Nu știu. Dar la cum îl cunosc eu, sigur ii va trece pana mâine.~ La ora 03:20 dimineața ~
Stau în sufragerie pe canapea și ma uit la un film. Când am venit acasă, Felix nu era aici. Decid sa îl aștept.
~ Ora 03:45 ~
Aud ușă de la intrare deschizându-se. Ma duc încet pe hol ca să vad cine e. Era Felix.
H: Felix? Unde ai fost? E aproape ora 4 și azi avem școală.
F: De de te-ar interesa? Nu ești ocupat sa vorbești cu Yu sau ceva?
H: Ce? Nu! Ce ai, Felix ?
F: Nu te mai preface! Știu ca îți place de Yu!
H: Oh, asta era... Felix, ce tot spui? Nu imi place de Yu! De unde ți-a venit?
F: Te-am văzut cum o priveai. Nu încerca să mă minți.
H: Dar și dacă o plac, care e problema? De cand îți pasa ție de ea?
F: Nu cred ca te privește. Eu zic sa stai departe de ea.
H: Ma ameninți cumva?
F: Nu știu...poate chiar te ameninț.
H: Si ce o sa faci? O sa ma pocnești?
F: Asta rămâne de văzut.Pov. Felix
Îi întorc spatele și plec în camera mea. Azi nu voi merge la școală. Nu vreau să îl văd pe Hyunjin. Sau pe Yu. E prima oara când ma cert asa cu Hyunjin. Nu ni s-a mai întâmplat pana acum. Îmi e ca un frate...
Poate ca am greșit când am țipat la el. Nu ne sta în fire sa ne certam. De obicei ne rezolvam împreună problemele. Ma pun în pat și ma gândesc dacă ar trebui sa îmi cer scuze. Am fost cam isteric.𝗕𝘂𝗻𝗮!✨ 𝗠𝗮 𝗯𝘂𝗰𝘂𝗿 𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁 𝗰𝗮 𝗶𝗺𝗶 𝗰𝗶𝘁𝗶𝘁𝗶 𝘀𝗶 𝗮𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗮𝘁𝗶 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗲𝗮! 𝗩𝗮 𝗺𝘂𝗹𝘁𝘂𝗺𝗲𝘀𝗰 𝗳𝗼𝗮𝗿𝘁𝗲 𝗺𝘂𝗹𝘁!❤️🌸𝗦𝗽𝗲𝗿 𝗰𝗮 𝘃-𝗮 𝗽𝗹𝗮𝗰𝘂𝘁 𝘀𝗶 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹! 𝗩𝗼𝗶 𝗽𝗼𝘀𝘁𝗮 𝗶𝗻 𝗰𝘂𝗿𝗮𝗻𝗱 𝘀𝗶 𝗰𝗮𝗽𝗶𝘁𝗼𝗹𝘂𝗹 𝟲. 𝗣𝗮𝗻𝗮 𝗮𝘁𝘂𝗻𝗰𝗶, 𝘃𝗮 𝗹𝗮𝘀 𝗽𝘂𝘁𝗶𝗻 𝗶𝗻 𝘀𝘂𝘀𝗽𝗮𝗻𝘀! 𝙋𝙪𝙥𝙞𝙘𝙞 𝙙𝙪𝙡𝙘𝙞!💞💮
CITEȘTI
Best friends ~ Hyunlix
ФанфикHyunjin și Felix sunt cei mai buni prieteni din copilărie. Dar prietenia lor începe să se schimbe odată cu ultimul an de liceu.