Dorka szemszöge:
A múltkori találkánk Dáviddal nagyon jól alakult. Nagyon jól éreztem magam, és a végén majdnem megcsókolt amit nem is értettem, hogy miért akarta megtenni de végül nem csattant el...
De hát ez már a múlt...
Azóta is találkoztunk párszor de mindig csak egy-két perc volt, ha összefutottunk valahol.
De most hagyjuk is kicsit Dávidot, hisz az én drága egyetlen hugicám ma lett 23 éves. Természetesen Olival terveztünk neki egy kis meglepetést.Szóval ma nagyon korán keltem, hisz azért mégis csak a húgom szülinapja van, nem aludhatok délig... Bár ha belegondolok Lottit nem igazán érdekelte ha éppen valakinek szülinapja van, ő nem zavartatja magát, alszik akár még délután kettőig is... Na de mindegy is...
Olival már hetekkel ezelőtt megbeszéltük, hogy mit hogyan fogunk csinálni.
Olival telefonáltam amikor csengettek...
-Tartsd Oli egy picit mindjárt jövök... / mondtam majd az ajtóhoz mentem.
-Szia Dorkám./ Ugrott Enikő a nyakamba
-Sziaaa! Te itt? Pesten? /néztem rá furcsán.
-Bizony ugyanis van egy jó hírem... Ide költözöm/ tapsolt
-Úristen ez nagyon jó/ sikitottam.
-Egyedül? /ráncoltam a szemöldököm
-Dehogy, Danival/ legyintett. (Enikő barátját a való életben Dávidnak hívtak, csak nem akartam még egy Dávidot a storyba szerk.)
-Amúgy nem akarsz bejönni?/kérdeztem
-De persze/ lépett be a lakásba
-Dorka!! Asszem valami van a telefonoddal/ mutatott Enci a telefonra
-Basszus/ kaptam a fejemhez majd gyorsan a telefonhoz futottam. Miután mondtam Olinak, hogy később vissza hívom, oda is mentem Enikőhöz aki a hűtőben matatott.
-Ki volt az?/kérdezte, miután ki vett a hűtőből egy joghurtot.
-Amúgy nem baj ha ezt megeszem?
-Dehogy/ legyintettem nevetve
-Amúgy Olival beszéltem/ mondtam
-Olival? Hogyhogy?
-Ma van Lotti szülinapja/ néztem rá
-Ahhh tényleg. Isten éltesse. Majd este felhivom/ mosolygott
-Örülni fog neki/ mosolyogtam vissza.
-Amúgy mi újság Dáviddal? /nézett rám vigyorogva
-A múlt héten majdnem megcsókolt/ forgattam a szemem mosolyogva.
-WOW. Tuti oda van érted/ csillant fel a szeme.
-Lehet/ mosolyogtam.Enikővel végül nagyon jól elbeszelgettük az időt (megbeszéltük, hogy tartunk majd egy pizsi partyt a bajnok lányokkal), ezáltal késésben is voltam.
Szóval rohantam Oli lakásához egy ajándékzacskóval, kettő lufival, és 23 db gyertyával (nem kocsival mentem mert közel van, de rossz ölelt volt). Majd gyorsan bepattantam a liftbe és mentem is a 3. emeletre.
-Jajj de jó, hogy itt vagy/ nyitotta ki Oli nekem az ajtót.
-Bocs a késésért/ léptem be a konyhába.
-Ne viccelj, az a jó, hogy itt vagy. Lotti oda lesz tőle/ mosolygott
-Látom nagyon szerelmes vagy/ néztem rá mosolygva
-Nagyon. Sosem voltam még ennyire szerelmes mint most. A húgod egy csoda/ áradozott a húgomról.
-Örülök, hogy boldogok vagytok/ öleltem meg
-Na és veled mi a helyzet? Nem lehet, hogy nincs pasid/nevetett
-Pedig lehet/ nevettem fel én is
-És Dávid? /kérdezte
-Dávid? Nem is tudom. Igazából, csak annyi, hogy rohadtul belezúgtam és nem tudok ellene mit tenni/ vallottam be, azt amit eddig még magamnak sem mertem.
-Nem is kell. Ő is szeret téged/ tette a vállamra a kezét.
-Nem tudhatod/ vontam meg a vállam.Beszélgettünk pár percet amikor kinéztünk az ablakon és láttuk, hogy Lotti besétál az ajtón.
-Itt van. Itt van/ kapott a fejéhez Oli.
-Nyugi. Semmi pánik. Gyújtsuk a gyertyát/ mondtam majd a kezébe nyomtam a gyufát.
Majd Lotti belépett az ajtón.
-Szerelmem! Megjöttem/ kiáltotta majd a konyhába lépett.
-Boldog szülinapot/ kiáltottuk el magunkat Olival.
-Úristen. Istenem! Dodi, Oli??? Ezt nekem csináltátok? / sírta el magát.
-Kinek másnak? A szomszédnak? Persze, hogy neked/ nevettem el magam.
-Szeretlek te szerencsétlen/ borult a nyakamba.
-Én is téged/ suttogtam, majd éreztem, hogy egy könnycsepp folyik le az arcomon.
-Boldog szülinapot édesem/ nézett Lottira Oli nagy mosollyal.
-Szeretlek/ ugrott Lotti Oli nyakába majd egy hosszú csókot adott neki.
-Annyira köszönöm nektek/ sírt továbbra is Lotti
-Ne sírj már/ löktem meg játékosan.
-Nem sírok/ nevetett
-Na gyertek együnk már tortát/ nyafogott Oli amin mind felnevettünk.
Nagyon jól éreztem magam velük. Olyan jó rájuk nézni. Tudom, hogy Lotti nagyon szeret és hiába ellenkezett, hogy ne menjek, láttam rajtuk, hogy mostmár szeretnének kettesben lenni. Én ezt teljesen megértem.
Szóval egyedül, este 11-kor léptem ki az utcára.
-Basszus esik az eső/ sóhajtottam mikor kileptem az ajtón. De mindegy is. Elindultam az esőben és gondolkodtam. Az egész életemen, és hogy mért vagyok még mindig egyedül...
Már majdnem otthon voltam amikor megláttam valakiket. A torkom összeszorult és mintha egy kést forgatták volna a szívemben. Ott álltam és néztem ahogy egy lány megcsókolja Dávidot. Azt a Dávidot. Akibe én annyira beleszerettem.
-Hogy Lehettem ennyire idióta? /suttogtam majd rohanni kezdtem. És mivel pont arra lakom ahol ők állnak, ezért kénytelen voltam mellettük elfutni. Pechemre Dávid észrevett.
-Dorka. Kérlek állj meg/ kiáltott utánam. Én pedig megálltam.
-Kérlek had magyarázzam meg/ könyörgött.
-Hogy dőltem be neked? Hogy tehetted? Egy utolsó szemét vagy!!! Én hülye még belédszerettem/ ordítottam az esőben, a belváros kellős közepén.
-Félreérted/lépett közelebb
-Ezen mit lehet félreérteni/ kiáltottam rá.
-Figyelj én szeretlek. Nagyon. Nagyon szeretném ha megmagyarázhatnám. 2 percet adj.
-2 perc/ sírtam keservesen
-Ő az exem. Kata. Azt hiszi még akarok tőle valamit. Pedig nem. Én téged akarlak Dorka. Egy csoda vagy érted. Szükségem van rád. Ne dobj el kérlek/ mondta, majd olyan történt amire nem számítottam. Egy könnycsepp folyt le az arcán.
-Szeretsz? Tényleg? /néztem rá
-Nagyon/ lépett hozzám közelebb.
-És még akarok tenni valamit/ suttogta, majd két keze közé fogta az arcomat és lágyan megcsókolt. Ebben a csókban benne volt minden. Miden sérelem, kín, fájdalom, szenvedély és nem utolsó sorban szerelem. Semmit nem akartam most jobban minthogy megcsókoljon. Filmbe illő volt. Ott álltunk az esőben és nem törődünk mással. Csak azzal, hogy mennyire szeretjük egymást...VÉGE
_____________________
Na hát véget ért ez a történet. Nagyon élveztem írni és nagyon köszönöm, hogy elolvastátok. Remélem szerettétek.
Hogy a következő könyv mi legyen azt írjátok meg ide kommentben.
Nem sokára jelentkezem....
Helcsooo😻
YOU ARE READING
Együtt az Exatlon után is...
RomanceBEFEJEZETT!!! 5 hónap után végre minden exatlonista hazatért Dominikáról. Mindenki éli tovább az életet, de a bajnokok barátsága örök marad... Dorkának már a műsor alatt felkeltette Dávid az érdeklődését, de nem mert felé kezdeményezni ezért csak m...