Hyunsuk'un anlattıkları ile ağlamaya başlamıştım ve bir süre kimse bana dokunmamıştı. Haftalardır içimde tuttuğum o sinir, üzüntü, acı sanki göz yaşlarıma karışıp rahat bırakıyordu beni. Göğsüne yaslandığım Hyunsuk'un kalp seslerini duyabiliyordum. Yavaşça saçlarımı okşuyordu. Rahatlatıyordu bu... Sonunda kendime gelsem de göğsünden ayrılmak istemiyordum.
Karşımdaki çocuklar beni izliyordu. Bende biraz onları izledikten sonra aç olup olmadıklarını sordum. Üçü heyecanla acıktıklarını söylerken diğeri sessiz kalmıştı.
"Jaehyuk, kendini rahat hissetmiyor musun?" diye sordu Hyunsuk. Demek adı buydu. Başını olumsuz anlamda salladı çocuk. Ardından derin bir nefes alıp kafasını kaldırdı.
"Hyung, biraz midem bulanıyor." Burnumu çekip rahat yerimden kalktım ve o çocuğa yaklaşıp yanına oturdum. Hepsi dikkatle beni izliyordu. Elimi alnına koyduğumda irkildi. Baştaki elimi de kendi alnıma koydum.
"Oh, ateşin var!" Kapıda beklemekte olan Müneccim'e döndüm. Jaehyuk için şifalı bitkiler kaynamasını ve yemek hazırlanmasını istedim. Çocuklardan biri üzerime atladığında korkmuştum. Ardından başka biri de kahkaha atarak üzerime atladığında anladım ki onlar mutluydu. Tıpkı şu an benim de öyle olduğum gibi. 4 çocukta üzerime uzanırken gülerek onlara sarılıyordum.
"Lan!" diye bağırdı Hyunsuk. Hepimiz ona bakmıştık. "Çekilin onun üzerinden!" Çocuklar mızmızlanarak üzerimden kalkarken ben yerde uzanmış hâlde somurtarak onu izlemeye devam ettim. Yerinden kalkıp yanıma geldi ve üzerime uzandı. Kalbim allak bullak olmuştu. Heyecanla nefesimi tutmuş ona bakıyordum.
"Tamam çocuklar, şimdi gelebilirsiniz." Çocuklar kahkahalarla üzerimize çıkarken Hyunsuk ile ilk defa bu kadar yakındık. Çok yakın. Yani, onun bir yerleri bir yerlerine değiyor olsa da şu an önemli olan yüz yüze olmamızdı. Kafamı kaldırıp hafifçe dudaklarını öptüm.
"Çok özlemişim." Tek yaptığı şey her zamanki çarpık gülüşünü sunmak olmuştu.
-
ya mk jihoon çok garip bir şey
yüzüne bakınca bebek diyorsunuz ama boyu uzun ve kasları var
kaslı bebek >:[
neysee kitap final yaptı sonunda. uzun süre beklettiğim için üzgünüm, nefes alacak fırsat bulamıyorum bu aralar
bu arada yeni yoshi x asahi kitabıma da göz atabilirsiniz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my thief. hoonsuk ✔
Fanfic"Ben senin için hayatımın soygunundan vazgeçtim Jihoon!" + MY SERİSİ + ✎ R.