Sana armağan ediyorum daha çok SeKai sev diye :d
Karanlık gecede ormanın kenarında olan dans stüdyosundan çıkıyordu.Duyduğu tıkırtı ile irkildi.Sonra her gece düzenli olarak yaptığı kontrolleri yapmadığını hatırlayarak stüdyoya tekrar yöneldi ve ışıkları açtı.
''Görüşmeyeli uzun zaman oldu Jongin''
Şuan erkeklik gururu olmasaydı inanın düşüp bayılabilirdi ancak bunu yapamıyordu.Yine ve yine etkisi altında kalmıştı görmek istemediği ancak delicesine arzuladığı soğuk gözlerin. Sadece bakakaldı Jongin.
''Seni özledim.''
Jongin hala konuşamıyordu.Evet en son birbirlerini yaraladıkları için ayrılmışlardı ama ikisi de biliyorlardı kader elbet onları bir araya getiriyordu.
''Baksana, biz ayrılmıştık unuttun mu? Neden seni tekrar görmek zorundayım?''
Yumruğunu sıkarak zor bir şekilde cümlesini bitirdi Jongin.
''Sadece dükkanıma geri döndüm'' Sehun gülümsedi.
''O zaman bana kürkünü teslim etmen gerekir seni adi tilki.''
''Bunu gerçekten istediğini biliyorum Jongin.''
''İs-te-mi-yor-um. Seni de,bedenini de..''
''Keşke beni kolayca kandırabildiğin aptal insanoğlu sınıfına sokmadan önce düşünsen Jongin.''
Jongin'in çalışma masasından aldığı çerçevede hemen kendisini bularak Jongin'e işaret etti.
''Beni gerçekten istemiyorsun.''
Sehun sahip olduğu hayvansı güçle Jongin'i boğazlarından tutarak cama yapıştırdı.
Yapılan ani hareketle Jongin korktuğu için kuyruğu ve kulaklarını çıkararak kendini savunmaya almıştı.
Sehun gülümseyerek Jongin'in kuyruğunu okşadı.
''Imngh..Zayıf hh noktama dok-dokunma Sehun ımgh..Bırak adilce karşılaşalım..''
Sehun içinde tutamadığı kuyruğu ve kulaklarını çıkardığında Jongin'in sahip olduğu jaguar desenleri ışıldamaya başladı.
"Dinle Sehun,Bunu yapmadan önce konuşmalıyız."
"Bu kadar zaman sonra ilk defa bir araya geldik ve bana konuşmalıyız mı diyorsun Jongin?"
" Evet,nedenini son birleşmemizden sonra hatırlayabileceğini düşünüyordum."
"Basitçe yaralanmıştık.Ahh.. Hadi ama biz kediyiz unuttun mu? İnsanlar ''Sert Seks''i kedilerden esinlendi diye duymuştum."
"Ayrıca yarı insanız da.."
Jongin Sehun'u her ne kadar istese de ardından tekrar yalnız kalmak istemediği için işleri yokuşa sürüyordu.Sehun zekiydi.Kedi ırkından almış olduğu bu özellikle gurur duyabilirdi.Bu yüzden Jongin'in ne yapmaya çalıştığını anlamış olmalıydı.Daha fazla konuşmaya yer vermeden esmer çocuğu geniş masaya domalttı.Hızlıca pantolonunu indirip kendinin olan deliğe baktığında tanrının ona bahşetmiş olduğu hisle Jongin'in en son yine kendisine ait olduğunu anladı.Bir kez daha yüceltti kendisini.
"İnan bunu yapmadan önce de bana sorsaydın sana dürüstçe senden başka kimseyle olmadığımı rahatça söyleyebilirdim."
Jongin masaya dayalı olan kafasını Sehun'a çevirerek konuştu.Kediciğin sabrı bu kadardı.Sehun Jongin'i hızlıca kucağına alarak Jongin'in yorulduğunda dinlenmek için dizayn ettirdiği yatak odasına yönlendi.Jongin'i sakin bir şekilde yatağa bıraktıktan sonra üzerine geçirdiği deri ceketi çıkardı önce...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Jaguar's Life
FanfictionBoyxBoy cinsel içerikli SeKai hikayedir.SeKai severlere armağan edilir.