33. BÖLÜM

606 41 93
                                    

Magazinhabertv

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Magazinhabertv.com: Sayfanın asıl sahibi olarak en doğru haberleri yaymaya devam ediyoruz. Aldığımız haberlere göre Hogwarst'tan Ravenclaw binasından mezun olan Cho Chang, dün öğlen saatlerinde uğradığı 'hafif' saldırıdan dolayı taşınma gereksinimi bulmuş. Henüz tam nereye taşındığını bilmiyoruz fakat tahminlerimiz bir muggle kasabasından yana. 'Hafif' saldırıda emeği geçen herkese teşekkürler ve iyi günler dilerim.

(Yorumlar kapalı.)

Saat 12.00

Tom: Ben geldim bekliyorum seni (12.00)

Cho: Kapıdayım hemen geliyorum canımmmmmm (12.01)

Cho, içeriye girdiğinde Tom'u bir masada oturduğunu görünce yanına gitti ve yanağını öpüp sarıldı. Karşı sandalyeye oturduğunda böyle yakışıklı bir sevgili kazanacağını düşündüğü için heyecanlı ve mutluydu.

Asıl aşkı Cedric olsa da yakışıklı olan herkese kapısı açıktı.

"Nasılsın Tomcum, iyisin değil mi? Sana da kötü sözler etmediler umarım. Eğer ederlerse dillerini kopartır yakarım, biliyorsun. Sonuçta hem güzelim hem zekiyim hem de senin için her şeyi yaparım."

"Gerçekten benim için her şeyi yapabilir misin?"

"Tabiki de, iste yeter ki."

"O zaman gözlerini kapa çünkü sana harika bir sürprizim var."

Cho, gözlerini kapadıktan sonra arkasından gelen Medusa onu büyüyle sandalyeye bağladı ve Tom'u kaldırıp karşına oturdu. Diğer kızlar da masayı dört bir yana sarınca Cho, seslerden gözlerini açtı.

Bir anlık şok ile gözleri Tom'u aradıktan sonra uğradığı ihanet ile katlanacaklarına boyun eğdi.

"Demek Tom'a kötü bir şey deseydik bizim dillerimizi kopartıp yakacaktın öyle mi? Denesene be." dedi Medusa.

Sonra ise kızlar, çok sert olmadan (!) şu ana kadar kendilerini yaptıklarının acısını bir bir çıkarttı. Akıllandığını düşündükleri zaman da büyüyü çözüp Hogsmeade'den ayrıldılar...

1. Hızlı bölüm için bir tşk alırım

2. İşkenceleri sizin güzel hayal gücünüze bırakmak istedim ;)

3. Kitap Texting olduğu için genel anlatıp bıraktım. Olayı zaten az çok gözünüzde canlandırabilirsiniz.

Görüşürüzzzzzz👻

Aşk-ı HogwartsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin