[ Здравейте 😩🖐️ за пръв път се захващам да пиша сериозно история, и предпочетох да пиша на български за да ми е по-удобно.
Отворена съм към критика! Силно се надявам се да ви хареса ако някой изобщо чете това ._.
Както и да е, ще се опитам да ъпдейтвам често! 🖤 ]"Влакът за Хълмсвил потегля след 5 минути от трети перон. Моля всички пътници, пътуващи с този влак да се качат." - профуча по микрофона известието за влака ми. Забързах към вратата на пушещата машина, и се покатерих по стълбичката. Закрачих из коридора на вагона, търсейки номера на купето от билета.
Влакът беше сравнително празен. Все пак отиваше в това малко селце,което се славеше единствено с факта, че там, насред гората, се издигаше имението на фамилията Грийн, позната из цяла Англия. Бяха успяли да натрупат богатството си от бизнеса си с детски играчки, притежавайки всички големи фабрики за такива в страната.
Но слуховете говореха и за друго - че бизнесът им не свършваше само до играчките. Говореше се, че са замесени в Западната мафия, но това бяха само слухове, от онези които старите баби разправяха едни на други когато се връщаха от пазара или се видеха по улицата. В днешния свят не можеш да вярваш на нищо и никой, но кой знае, може би беше вярно. Мен не ме засягаше особено. Отивах единствено да работя там.
Намерих купето си и затворих вратичката след себе си. Настаних багажа си на поставката над седалките. Седнах и изпуснах уморена въздишка. Оттук ме чакаше няколко часа път затова се отпуснах и се загледах през прозореца на влака. Единствено пустош и бързо отминаващи дървета.
Лека прозявка излезе от устата ми и зачудих какво ли ме очакваше там. Говореше се, че там рядко някой се задържал на работа и се питах дали и аз ще оцелея. Заплащането е много добро, но явно повечето не могат да се справят с изискванията на г-н Грийн и просто напускат. Колкото се отнася до него, той живееше сам в онова огромно имение и управляваше работата на фабриките съвсем сам. Семейството му беше отдавна загинало в голям пожар в старото им имение. Доколкото беше известно - пожарът е бил причинен от прислуга, но причината не се знае и до днес. Това го бе оставило единствено с двама братя и сестра, които се бяха пръснали из света след случката. Върху Маклан беше паднал товарът сам да се оправя с работата на семейството.
DU LIEST GERADE
" 𝘽𝙚𝙝𝙞𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙪𝙧𝙩𝙖𝙞𝙣𝙨 "
FanfictionВятърът на живота отвежда младата Рейчъл в имението на една от най-властните фамилии в Англия. Тя е наета за една проста прислужница, но когато в студените очи на господаря си Рейчъл вижда отдавна забравено лице, работата и чувствата се преплитат в...