PART 1. ODLUKA

28 2 0
                                    

"Dragi dnevniče danas je 13.09.2010. Danas sam s majkom vježbala magiju, i postajem sve bolja i bolja. Danas sam isprobala spajanje elemenata i moram priznati da mi dobro ide. S ocem radim crnu magiju u tajnosti i obečala sam mu kako neću reći mami."
"Ana spremaj se za školu"-doziva me mama iz druge sobe.
"Evo"-odgovaram
Iskreno smatram da vještice nebi trebale ići u školu no dobro. Tea dolazi po mene i zajedno idemo u školu. Ona mi je najbolja prijateljica već godinama.Tea nije vještica ali je nešto drugo, nešto još bolje. Tea je hybrid vukodlaka i vampira. Ja sam oduvjek htjela biti hybrid ali čini se kako se to baš i ne može ispuniti. Mislim moja baka je vukodlak tako da čak možda imam kletvu vukodlaka u sebi ali bih ju morala aktivirati. Kletva se aktivira ubijanjem čovjeka a ja to nebih nikad mogla. Doduše Tei je to bio mačji kašalj s obzirom njeno mentalno stanje.
"Ana, Tea je došla"-doziva me mama
Obujem čizme i brzo siđem dolje
Tea me čekala sa velikim razočaranjem na licu. Tata joj je dobio novi posao i sele se na drugi kraj države. Kada mi je to rekla zaplakala sam. Ona mi je najbolja prijateljica i neću moći podnijeti život bez nje.
"Znaš da će mi biti jako teško otići"-govorila je Tea u suzama - "Ali obje to moramo prihvatiti"
Izašle smo iz moje kuće i krenule prema školi
"Kada se selite?"- upitala sam
"Na kraju polugodišta"-rekla je razočarano
"Ali to je za tri dana"-zaplakala sam
"Da Ana, no prije nego što odemo želim da nešto zajedno učinimo"- rekla je Tea tihim glasom
"Sta?"- upitah
" Želim da provjerimo imaš li kletvu vukodlaka u sebi i da ju aktiviramo"- rekla je
" Ali to znači da moram nekog ubiti"-odgovorila sam zabrinuto -  " ja nemam snage za to"
Postajala sam zabrinuta činjenicom da Tea želi da ubijem nekog
"Ana ja sam to napravila možeš i ti"-rekla je dok smo polako ulazile u školu. - "do kraja prvog sata ti dajem vremena da odlučiš"
Zvonilo je za početak prvog sata, kemije. Cjeli sat mi se vrtilo po glavi pitanje "Želim li aktivirati kletvu?"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 16, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

KLETVA VUKODLAKAWhere stories live. Discover now