Μεγαλώσαμε!

29 6 1
                                    

Ε- μαμα σε παρακαλώ άσε μας να μείνουμε μονες .

Τρέχω πισω από την μαμα μου και την παρακαλάω μια ώρα!

Μα- γλυκιά μου σου ειπα θα πάτε να μείνετε στην γιαγιά!Υπομονή 4 χρονια και θα έρθετε σε εμάς!

Παει στο μπανιο και αρχίζει να βάφεται!

Ε- μαμαααα... θελω να μείνω σπίτι μας!

Λεω για άλλη μια φορά!

Μα-Στον πατερα σου !

Ε-καλα

Παω στο μπαλκόνι,βλεπω τον πατέρα μου είναι  έτοιμος για το  ταξίδι που τον περιμένει!

Κάθεται σε μια από της καρέκλες και απολαμβάνει το ουίσκι του !

Είναι αρκετά χαρούμενος διοτι επιτέλους άνοιξαν τα σύνορα για εξωτερικό και θα μπορέσει να πάει να τελειώσει το σπιτι μας !

Με βλέπει που έρχομαι και εκείνη την στιγμή ανάβει το τσιγάρο του !

Ε- Μπαμπά μπορούμε να μην πάμε στην γιαγιά;

Παίρνει μια τζούρα

Μπα-Έλενα ξερεις οτι αυτό δεν γίνεται θα καψετε το σπιτι η δυο σας ! Να ελεγα οτι θα ήταν και η Ζωή μαζί σας ή η Βίκυ.... Εντάξει θα ελεγα αλλα είστε η μικρότερες και δεν μπορώ να σας αφήσω μονες !

Ε- Μα μπαμπα ειμαι 16 και σε 7 μήνες 17 δεν ειμαι 14 όπως η Αλεξάνδρα!

Μπα-Ελενα μίλησα!

Μου λέει αυστηρά

Αφηνει το τσιγάρο και πίνει λιγο από το ουίσκι του

Ε- Δεν μπορώ να σε καταλάβω πατερα ! Πάντα λες ότι ημαστε μεγάλα κοριτσια και αύριο... μεθαύριο θα παντρευτεί η κάθε μια μας..και δεν θα μπορέσουμε να ζήσουμε μονη μας και τωρα που θέλω να μείνω με την Αλεξάνδρα μονες μας δεν μας αφήνεις!

Λεω αυτό που με έκαιγε τόση ώρα!
(Είναι όντως πολύ σπαστικό το κάνουν και η γονείς μου )

Μπα- Θα έπρεπε να ντρέπεσαι ετσι όπως μου μιλάς! Αλλα δεν θελω να μου χαλάσει η διάθεση!Ειπα κατι και δεν αλλάζει!

Ε- Μα γιατιι;

Μπα-δεν σε εμπιστεύομαι τέλος εδω δεν μιλάς άλλο!

Ξανα πίνει ουίσκι και έπειτα παιρνει ξανα το τσιγάρο του

Ε- είναι η ευκαιρία να σου αποδείξω ότι μεγάλωσα και μπορώ να μείνω μονη μου !

Σηκώνεται από την καρέκλα

Αρχίζω να φοβάμαι ο πατέρας μου είναι αρκετά αυστηρός και περιμένω να φάω σφαλιάρα για την συμπεριφορά μου αλλα δεν θα τα παρατήσω 

Κραυγή πονου Where stories live. Discover now