písnička, pro navození atmosféry:
Sia - Underneath The Mistletoe (https://www.youtube.com/watch?v=VO5dslkqm-c)Charlie Weasley se od svých bratrů vždycky čímsi odlišoval. Nebyl vysoký a vyhublý jako oni. Byl o pár centimetrů menší, ale za to se mu pod oblečením rýsovaly svaly. Díky práci s draky si vytvořil celkem slušnou fyzičku a na jeho těle to bylo znát.
Své geny ale přesto nezapřel. Jeho rezavé vlasy a pihovatý obličej přímo křičeli Weasley. Se svou rodinou sdílel nadšení pro famfrpál a sám v něm byl dokonce tak dobrý, že byl za svých školních let kapitánem nebelvírského týmu. Mnozí prohlašovali, že kdyby nezmizel do Rumunska studovat draky, mohl se tomuto sportu věnovat i profesionálně.
I přes fakt, že tuto příležitost nevyužil a famfrpálu už tolik neholdoval, nemohl si nechat ujít mistrovství světa. Když mu jeho otec oznámil, že sehnal lístky, okamžitě se sbalil a vyrazil do Anglie, aby se připojil ke své rodině.
A ještě, že tak udělal, tady se totiž poprvé setkal s Hermionou Grangerovou. Charlie věděl, že je to blízká kamarádka jeho nejmladšího bratra Rona. Byla to mudlorozená čarodějka s kudrnatými hnědými vlasy a velkýma oříškovýma očima. Na mistrovství světa byla pozvaná od rodiny Weaysleyových a přijela spíše ze slušnosti, než že by se jí zrovna úplně chtělo. Byla nicméně ráda, že se uvidí se svými kamarády z Bradavic a připomene si, že patří do kouzelnického světa.
Každý, kdo tuto dívku znal věděl, že je to nadšená knihomolka. Charlie ji ale neznal, takže ho velmi překvapilo, když si z tašky vytáhla knihu a začala číst.
Toto byl asi první moment, kdy si Hermiony pořádně všiml. Kdo by si četl na famfrpálovém mistrovství?
Následujících několik let se vídali spíš zřídka. Charlie se objevil v Bradavicích během turnaje tří kouzelnických škol. Občas na sebe s Hermionou narazili i v Doupěti, když byla zrovna na návštěvě. Prohodili spolu pár slov, aby zjistili, co je nového, ale potom si šli každý zase svou cestou. I tak to bylo ale jen výjimečně, protože Charlie trávil většinu času v Rumunsku.
***
Jakmile skončila druhá kouzelnická válka a Voldemort byl konečně na dobro poražen, ve světě se zase rozhostil klid. Z lidí opadl strach a začali se opět stýkat se svými milovanými, aniž by museli myslet na následky.
Za několik dní se měly oslavit první klidné Vánoce po jeho pádu a všichni už se moc těšili. U Weayslyových se do vánočních příprav pustil bez výjimky každý. Molly se vždy snažila své děti zahrnovat láskou. Když přišel Fred během války o život, dávala do své snahy o to víc úsilí. Všichni truchlili nad jeho ztrátou a mysleli na něho každý den. Během prosince se jejich myšlenky mohly stočit aspoň trošku jiným směrem.
"Jsem tak ráda, že jsi tady!" přiskočila vysoká zrzka k osobě ve dveřích a pevně ji objala.
Ginny brala Hermionu jako svou nejlepší kamarádku už několik let a byla štěstím bez sebe, že se letos rozhodla strávit vánoční svátky právě s její rodinou. Co jí ale taky ostatně zbývalo? Rodiče si na svou vlastní dceru nepamatovali a ona neměla kam jít.
Ačkoliv její vztah s Ronem pár týdnů po bojích skončil, zůstali stále dobrými přáteli. Oba si uvědomili, že se jednalo spíš o momentální potřebu být někomu nablízku, než o lásku v romantickém slova smyslu.
"Taky tě ráda ráda vidím." usmála se kudrnatá čarodějka na svou kamarádku a objetí ji oplatila.
Za Ginny se po chvilce vynořil i Harry s Ronem a oba se s Hermionou přivítali. Všichni se společně přesunuli na pohovku v obytné části domu a nějakou dobu si povídali. Vzpomínali na staré dobré časy, které strávili v Bradavicích a hádali se, když se jejich vzpomínky v detailech rozcházely.
ČTEŠ
Vánoce v Bradavicích
FanfictionRomantické příběhy bradavických studentů z vánočního období. Spousta sněhu, cukroví a blikajících světýlek samozřejmostí! U všech povídek je písnička, která pro mě symbolizuje atmosféru a děj, takže je to super podklad pro čtení. <3