אל תשכחו להצביע!
-
לואי כמעט החליק מכיסאו והארי נחנק מהקפה."מה זאת אומ-" הנמוך התפרץ והארי קטע אותו בבעיטה לביצים מתחת לשולחן.
"כמובן" שיקר בנועם בזמן שלואי נאנק מכאב בשקט. הוא שתה מן הקפה בשלווה ושלח לנמוך מבט אזהרה מהיר.
"מצוין. אתמול אמרת שאתם באימון עשר נכון?" ג׳פרי ווידא.
"תוריד את האחד וזה נכון.." לואי מלמל וזכה לקבל מכה נוספת לאזור הרגיש.
"שמונה אדוני" הארי תיקן אותו ברוגע, מתעלם לחלוטין מלואי הגוסס בצידו השני של השולחן.
ג'פרי עיקם את אפו בחוסר רצון, "תעלו את הקצב, יש לכם עוד שמונה אימונים להספיק בשבועיים" אמר והארי הינהן בכבדות.
"אין בעיה" השיב.
"טוב למען האמת לי יש בעיה" לואי אמר בחוצפה קלה, הארי שלח לו מבט רוצח והוא התעלם ממנו באלגנטיות. "רק רציתי לשאול מתי אני אמור לקבל משכורת? ואיך בדיוק זה עובד, כאילו אתם שולחים את זה בדואר רגיל או באיזה מטוס פרטי עם שומר?" שאל בחוסר טאקט והארי רצה להחטיף לו סטירה. יש לו עוד כל כל הרבה ללמד את לואי..
ג'פרי הופתע מעט מן השאלה אך מיהר להשיב, "לרוב אנחנו שולחים בדליקורט אך מכיוון שעדיין לא קיבלת אחד, אני אתן לך זאת באופן ידני כבר עכשיו" אמר והוציא פנקס צ'קים משום מקום. הוא רשם משהו על הפנקס, חתך והושיט זאת ללואי, "מגיע לך שכר על עבודתך הקשה במהלך הכמעט חודש האחרון" אמר ברשמיות.
לואי מלמל משהו לא מוסבר ולקח את הנייר מידו בהתרגשות, "וואו" הוא קרא בהתפעלות ונעץ את מבטו במספרים, "יש פה יותר אפסים מאשר אלה שאני עובד איתם בעבודה" אמר והארי צחק למשמע הבדיחה אך מבטו מיד הרצין כשפגש את עיניו של ג'פרי.
"אני שמח שאתה מרוצה" הבוס אמר ברצינות תהומית.
"אני גם מרוצה וגם טחון" אמר בחיוך מסופק והכניס את הצ'ק לכיס, "אדוני" מיהר להוסיף כשנזכר באיזה הקשר ניתן לו הכסף.
ג'פרי לגם ארוכות מן הכוס ופנה אל הארי, "באתי גם כדי לראות מה הספקת ללמד את לואי והאם הספיק לעשות זאת טוב מספיק בשביל המשימה" אמר והוסיף, "לכן אחזור שוב מחר לאימונכם בשבע בבוקר".
"בסדר" הארי אמר בשלווה כאילו הסוד הכי גדול שלהם לא עומד להיחשף מחר בבוקר, "אנחנו מתקדמים טוב" שיקר על מנת להרגיע אותו, "למרות שיש כמה דברים שצריך לעבוד עליהם.." הוא לא הביט בלואי שנפגע מעט. הוא עוד לא עשה כלום איך הוא כבר פישל? לואי בחר לבעוט בו מתחת לשולחן כאזהרה.
"אהה!" ג'פרי קרא פתאום בכאב ומעט מן הקפה שבכוס נשפך, "למה עשית את זה?" הוא תלה בלואי במבט ספק מופתע ספק כועס.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?