🖤𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕎𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕌𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘🖤𝔼𝕡 𝟠🖤

440 57 7
                                    

Ep 8🖤(Unicode)
Winနဲ့ Gunအိမ်ပြန်ရောက်တော့ ဒေါ်သထွက်နေတဲ့အကိုကြောင့်winတစ်မျက်နှာအောက်ငုံထားပြီးGunကတော့သူ့သူငယ်ချင်းရဲ့ဒေါသကိုသိ၍...
Gun:"Ai'New မင်းအရင်ဆုံးစိတ်လျော့လိုက်ပါအုံးကွာ ဒေါသအရမ်းမထွက်ပါနဲ့"

New:"Gun မင်းဒီလိုဲပြောဖို့အားရှိသေးတယ်နော် ဒေါသထွက်တာ မင်းကြောင့်မို့ကွ မင်းအသာနေအုံး Win ငါမင်းကိုဘာပွောထားတယျ ဟိုတစ်ခါကိစ္စဖြစ်ပြီးထဲက မင်းအသက်ဘယ်လောက်ရှိလို့လဲ ပြောလေ"

Win:"P'Newရယ် winတောင်းပန်ပါတယ်နော် win လေ"

New:"နေနေနေ အပြစ်လုပ်ပြီးမှလာရှင်းပြမနေနဲ့ Gunမင်းမရှက်ဘူးလား အရင်ကဆိုတော်သေးတယ် အခု P'Offက ဆော်လဲရှိတယ်ကွာ ပြီးတော့အစထဲက မိန်းမတစ်ယောက်ကိုကြာကြာတွဲတာမဟုတ်ဘူး မိန်းမတွေ့တိုင်းလိုက်စနေတာ မင်းလိုယောက်ျားလေးတစ်ယောက်ကိုကောကြာကြာတွဲမှားလား မင်းသာတကယ်Gayမှန်းသိသွားရင် မင်းကိုချက်ချင်းသာထားသွား မင်းဒါတွေသိလား"Newပြောတဲ့စကားကြောင့်Gunမျက်ရည်တွေဝဲတက်လားတယ်...
( Gun pov:ဘာလဲ အခုNewဒေါသထွက်နေတာ Gunကြောင့်လဲ သူကအကြောင်းမှန်းမသိဘူးလား ပြီးတော့ Gunကိုတောင်အယုံအကြည်မရှိဘူးလား ဟုတ်တယ် Gun ကGayတစ်ယောက် ဒါကို Gunမိသားစုရယ် New Singto သူတို့တွေပဲရှိတာ အခုNewကအကျယ်ကြီးပြောနေတာလား တစ်ချို့ကတော့ Gunပုံစံကြည့်ပြီးသိမာပေါ့ ဒါမဲ့ New မင်းပြောတဲ့စကားငါအရမ်းဝမ်းနည်းတယ် မင်းငါ့ကအယုံအကြည်မဲ့နေတာ)

Gun:"အေးဟုတ်တယ် ငါကGayအာ့တော့အခုငါဘာလုပ်နေလို့လဲ ဟိုတစ်ခါထဲကငါပြောပြီးပြီ ငါနဲ့ P'offကဘာမှမဆိုင်ဘူး"Winတစ်ယောက်ကတော့ ဒီအခြေနေကသူ့ကြောင့်ဖြစ်လာသည်မို့ သူငယ်ချင်းတွေသွေးချင်းကွဲမှာကိုစိုးရိမ်နေသည်

New:"5555 igမှာ မင်းနဲ့P'offနဲ့ပုံတွေပြန့်နေတာကျတော့ကော ရော့ဒီမှာကြည့်လိုက်"Gunတစ်ယောက်ကတော့ ပုံကိုကြည့်ပြီး အဖြစ်မှန်သူသိနေတာပဲဆိုပြီး ငိုလျက်အိမ်သို့ပြန်သွားသည်

Win Pov:"ငါ P'Newကို kokoနဲ့အကြောင်းပြောပြလိုက်ရတော့မလား P'Gunသနားပါတယ် အရမ်းငိုနေတယ် P'Newစကားတွေကလေ P'Gunမပြောနဲ့ Winပါငိုချင်တယ်"ဒါနဲ့

🖤 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙𝕠𝕦𝕥 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘🖤Onde histórias criam vida. Descubra agora