Όπα κάτσε τι? Αυτός είναι κατάσκοπος?
-Πάνο? Εσύ εδώ? Πως? Πότε? λέω σαστισμένη
-Εμμμ... Ναι είμαι κατάσκοπος... Μετά τον χωρισμό μας, αφοσιωθηκα αποκλειστικά στην σωστή μου εκπαίδευση! Έχω αλλάξει πολύ από τότε... Εκτός.. Από εκείνο το βράδυ.. η αλήθεια είναι ότι δεν θυμάμαι πολλά... Πάντως συγγνώμη... Για όλα!
-Δεν πειράζει... Ήσουν μεθυσμένος... Χαίρομαι που σε επηρεασε θετικά, όλη αυτή η κατάσταση.. λέω
-Από ότι άκουσα είναι η πρώτη σου ημέρα εδώ Ε? Και από ότι ακούγεται έχεις το χάρισμα του πατέρα σου!! μου λέει, αλλάζοντας θέμα
Άνοιξα το στόμα μου, με σκοπό να του απαντήσω, αλλά πετάγεται ο Άρης.
-Ναι πολύ ωραία όλα αυτά αλλά εγώ δεν πρόκειται να χάσω εδώ πέρα μέσα όλη μου την ημέρα! Πάμε να εξασκηθείς στην αυτοάμυνα! λέει και με τραβάει από το μπράτσο
-Τα λέμε! λέει ο Πάνος χαμογελώντας
Πριν προλάβω να απαντήσω, βρισκόμαστε ήδη στο δωμάτιο, για την προπόνηση, αυτοάμυνας και άλλων πολεμικών τεχνών! Τι στο καλό τον έπιασε?
-Θα σε σκότωνε άμα δεν ήσουν τόσο αντιπαθητικος για λίγο? Τι θα γινόταν δηλαδή άμα ανταλασα δύο κουβέντες με τον άνθρωπο? του λέω φανερά εκνευρισμένη!
-Λιγότερες κουβέντες, περισσότερη εξάσκηση! Έτσι κι αλλιώς αν δεν κάνω λάθος την τελευταία φορά που τον είδες, έφυγες σχεδόν τρέχοντας μακριά του! Λοιπόν τώρα ΞΕΚΙΝΑΜΕ! Αρχικά θα πρέπει να θυμηθείς, αυτά που είχες μάθει στα μαθήματα του γκραβ μαγκά!
*Πάνος pov*
Μα καλά ποιο είναι το πρόβλημα του τύπου? Ποτέ δεν τον συμπάθησα! Είναι πάντα τόσο αγενής και αντιπαθητικος! Πάντως χάρηκα πολύ που ξανά είδα την Άννα μετά τον χωρισμό μας.. Ξεμεθυστος... Πραγματικά δεν ξέρω γιατί είχα 2 παράλληλες σχέσεις όταν βγαίναμε, ήμουν αληθινός κοπανος! Αναρωτιέμαι αν έχω καθόλου ελπίδες να την ξανά κερδίσω... Ίσως να έχω, άμα τις αποδείξω ότι άλλαξα. Είναι αλήθεια ότι αυτή η κοπέλα με έχει αλλάξει ολοκληρωτικά, είναι απίστευτη! Βασικά είμαι παρά πολύ τυχερός που μου μιλάει ακόμα! Το μόνο που με ανησυχεί είναι τι της είπα εκείνο το βράδυ.. Δεν θυμάμαι ούτε τα μισά από όσα έγιναν. Ελπίζω να μην είπα καμία βλακεία!
-Χει γη καλεί Πάνο! ακούω μια γνώριμη φωνή
Γυρνάω και βλέπω τον κολλητό μου τον Γιώργο
YOU ARE READING
Ο κατάσκοπος και εγώ
AdventureΌλα ξεκινάνε όταν η ηρωίδα μας Άννα μαζί με την κολλητή της την Ελένη παρατηρούν ότι ο σερβιτόρος της ταβέρνας που βρίσκετε κοντά στο σπίτι της Άννας κοιτάζει λίγο παράξενα... Αργότερα όταν συμβαίνει ένα αναπάντεχο γεγονός βασισμένο σε μια παρεξήγη...