1. Małe info i wprowadzenie

3 2 0
                                    

Orazu ostrzegam, że akcja może być nieciekawa i niespójna, i nikt się pewnie tym nie zainteresuje.. no trudno, warto spróbować! ^^ Zapraszam!^^


Siedziałem jak zwykle z bratem isiostrą na kanapie, oglądając anime i jdząc chipsy i orzeszki, tobyła nasza ulubiona wieczorna, a w zasadzie nocna rutyna...Przeciągnąłem się, i wziąłem kolejną garść chipsów do buzi.Kochałem chipsy śmietankowe. Były pyszne..


-Ej, ktoś się w ogóle zastanawiał,co my wyrabiamy ze swoim życiem?-szepnęła mikushira, dalejskupiona na jedzeniu orzeszków i oglądaniu anime z zaciekawieniem imydlanymi oczami.


-Nie, po co.-Tye mruknął iprzeciągnął się jeszcze bardziej się wtulając w mikushirę,która siedziała po jego lewej stronie, na co ona prychnęła zdezaprobatą, bo zabrał jej kilka orzeszków. Byliśmy bardzo zżytymrodzeństwem, mimo że nie byliśmy do siebie podobni z wyglądu,byliśmy biologicznym rodzeństwem.

-Mi tam się takie życiepodoba.-mruknąłem z pełną buzią chipsów.- Jesteśmy tacyaspołeczni, że nie mamy prawie żadnych relacji.-dodałem pokrótkim namyśle


-mhm..-odmruknęli, i oglądali dalejanime. Wzrtuszyłem ramionami i też kontynuowałem tą czynność.






Otworzyłem oczy, zamrugałem. Bolałamnie głowa, chyba za dużo zjadłem, i oglądałem z nimi do późna.Zamrugałem jeszcze raz, czułem się jak jakiś naćpany jeleń.. coto za porównanie... nie ważne... poruszyłem ręką, i natrafiłemna mangę, którą czytałem po oglądaniu anime. Chyba nie spałemdo trzeciej. Westchnąłem, i zamknąłem oczy jeszcze na chwilę.Wpatrywałem się na półki, będace tuz nad moim łóżkiem, łatwobyło się o nie uderzyć, kiedyś to się działo dość często.  

(coś zaraz dopisze, czekajta)



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 16, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zaufanie//?yaoi?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz