-Ezt nem hiszem el! -sóhajtott csalódottan Ricsi.
-Liza! Ezt hogy? Ő játszik köztünk a legjobban. - Utalt Zsolti Ricsire. Hát ja jól el vertem. Mármint csak psbe.
-Hát volt kitől tanulnom. -utaltam a bátyámra. Láttam rajta hogy jól esett neki amit mondtam.
-Jajj Lizi ne fényezd már! Nem minden róla szól! -szólt rám Zsolti.
-De ez az igazság. -mondtam nevetve.
-Na Zsolt szállj le a húgomról! -szállt be a a beszélgetésbe Cortez is.
-Fiúk nem megyünk el deszkázni? -kérdezte Marci.
-De mehetünk. -válaszolták.
-Okes mindjárt jövök várjatok meg. -álltam föl a fotelből.
-Liz, te tudsz deszkazni? -kérdezte meglepetten Ricsi.
-Nagyon is tudok. -mosolyodtam el.
-Azta de király vagy! -jelentette ki Marcell. De szerintem ahogy kimondta meg is bánta mert mindenki rá nézett mire ő elpirult. Cuki volt.
-Mármint úgy értettem hogy nem ilyen pláza cica és lehet vele pl psezni meg deszkázni. -magyarázkodott.
-Na egy perc elő veszem a bőröndömből a deszkám. -szaladtam ki a szobából./Deszka park/
-Cortez! Az nem Reni? -kiabált a bátyámnak Ricsi az egyik padon ülve.
-Hol? -állt meg a deszkával és a hajába turt. Várj szerelmes? Miért nem mondta??
-Ren! -kiáltott neki oda Ricsi.
-Szi-Sziasztok.-Köszönt kicsit félénken.
-Szia Eliza vagyok, barátoknak csak Lizi Cortez húga. - nyújtottam a kezem felé.
-Szia Lizi sokat hallottam már rólad. -ráztunk kezet.
-Szia Liza vagyok. -nyújtottam a Reni mellett álló srácnak.
-Hello Neményi Arnold vagyok! -vele is kezet fogtam.
-Hol jártatok? -kérdezte Zsolti egy pizza szelettel a kezében. Honnan van pizzája?
-Könyvtárba voltunk. -mondta Reni.
Tudtam hogy ez senkit nem érdekel szóval beszélgetni kezdtem velük.
Le is ültünk hárman egy padra. Reni, Arnold és én. Arnold is nagyon szimpatikus.
-...Most nyáron 25 könyvet olvastam el. -fejeztem be a beszédemet mikor Cortez szólt.
-Liza gyere! -szólt Cortez.
-Oké megyek. -válaszoltam és felkaptam a deszkám a földről.
-Sziasztok. -léptem oda Reni elé egy ölelésre.
-Szia. -ölelt meg.
-Szia Arnold. -őt is megöleltem.
-Hello Liza! -ült le a padra.Mikor oda értem Cortezékhez mindenki csúnyán nézett rám.
-Most mi van? -kérdeztem semmit nem értően.
-Soha többi nem ölelheted meg Neményit, sőt még beszélni se beszélhetsz vele...
DU LIEST GERADE
Antai-Kelemen Eliza a Szent Johannában-(Cortez húga)
SonstigesAntai-Kelemen Liza vagyok. Szerintem sokak tudják kinek a kishugicája vagyok. Igen eltaláltad, Cortez a bátyám. Induljon a gimi!!