62.rész

174 14 0
                                    

*Sophie szemszöge*

Futólépésben igyekeztünk a Meki felé. Louis leadta a drótot, hogy Harry keresett minket. Zayn mellettem sétált, én pedig az ő pulcsijában, khm, egyéb okok miatt. A szemeim kiszáradtak a sok sírástól, gondolom, hogy nagyon vörösek is voltak. Igen, nyáron, majdnem 40 fokban fekete pulcsiban. De megvan rá az ok.

- Nem látszik? - kérdeztem az utolsó pillanatban, mielőtt bementünk volna a Mekibe.

- Nem. Látszik? - kérdezett vissza, de már csak egy fejrázásra volt időm, mert az épületbe belépve mindenki ránk nézett. 

A fejemre húzva a kapucnim, odaléptem ahhoz az asztalhoz, ahol Louis, Liam, Niall és Harry ült.

- Sziasztok - köszöntem halkan.

- Hali - köszönt Zayn is. 

A fiúk visszaköszöntek, Harry pedig úgy nézett Zaynre, mint aki mindjárt megöli. Amint Harry észrevette, hogy néztem, elkapta a tekintetét, és az ujjait kezdte babrálni.

Hirtelen egy csörömpölést hallottunk. Mind a hatan oldalra kaptuk a fejünket. A fejemről lecsúszott a kapucni, majd egy hatalmas villanás jött mögülünk. Az egyik fotós ijedten vette észre, hogy mindenki őt nézi, így hát kimenekült az épületből. A többiek a vállukat megvonva tovább beszélgettek, én pedig kétségbeesetten Zaynre néztem, aki ugyanúgy nézett vissza rám. 

Érzések Közt {One Direction ff.}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant